Jeg kan muligvis hjælpe dig, men må vide mere om projektet i detaljer...
Jeg samarbejder med et stort indisk IT hus der kan løse alle opgaver. De er i forvejen IT leverandør for nogle af verdens største selskaber som Citibank, Metro Railway og Daimler-Chrysler, og de har programmører indenfor de fleste programmerings sprog. Det er ikke det billigeste outsourceselskab men de er stadig billige i forhold til danske firmaer.
Send mig en pm hvis du ønsker at få udregnet et tilbud...
I denne forbindelse tror jeg du skal ud og have fat i et lille firma eller en privatperson. Det lyder som om, at dine forventninger om dine funktioner vil blive alt for dyrt i forhold til dit budget.
Dbh,
Jonathan Stoker
Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu
du kan sikkert få det ønsket her blandt andet http://www.html24.dk/ regn dog med meget mere end 100.000 kr men det er et godt start beløb , men måske skulle du skære ned i dine behov , de lyder meget vilde disse behov du har
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det kommer an på hvad du skal have lavet. Jeg laver fx. både statiske og dynamiske hjemmesider. Hvis du skal ha en start hjemmeside til at komme igang på så kan en virksomhed som min hjælpe dig. Hvis du skal have en mere avanceret hjemmeside med CMS så er der nok andre virksomheder der vil kunne hjælpe dig bedre end jeg kan.
send mig en pm med yderligere oplysninger, så kan jeg måske hjælpe dig.
/ Jens
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253