Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside.. Hvem er bedst?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 03:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Staffan.. kigger lige på det.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 10:44

Jeg kan muligvis hjælpe dig, men må vide mere om projektet i detaljer...

Jeg samarbejder med et stort indisk IT hus der kan løse alle opgaver. De er i forvejen IT leverandør for nogle af verdens største selskaber som Citibank, Metro Railway og Daimler-Chrysler, og de har programmører indenfor de fleste programmerings sprog. Det er ikke det billigeste outsource selskab men de er stadig billige i forhold til danske firmaer.

Send mig en pm hvis du ønsker at få udregnet et tilbud...

Mvh

Anders

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 14:27

I denne forbindelse tror jeg du skal ud og have fat i et lille firma eller en privatperson. Det lyder som om, at dine forventninger om dine funktioner vil blive alt for dyrt i forhold til dit budget.

Dbh,

Jonathan Stoker

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:40

Rasmus:

Profilering, profil samligning, rate, comments, chat, video battle, event splash, dynamik, forskellig zoom,

Alt det nye hotte med et budget på 100.000

du kan sikkert få det ønsket her blandt andet http://www.html24.dk/ regn dog med meget mere end 100.000 kr men det er et godt start beløb , men måske skulle du skære ned i dine behov , de lyder meget vilde disse behov du har

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. Jul 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 16:12

Hej Rasmus.

Vi har ihvertfald et rigtig godt omdømme og mange meget tilfredse kunder - du kan jo se hvad du synes om vores arbejde her: http://favola.dk/ 

Er det noget for dig, vil jeg gerne give dig et uforpligtende oplæg på opgaven. Mine kontaktdata står i min signatur herunder.

Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 14:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Du anbefaler simpelthen DanaWeb som nogle af de bedste? Er du seriøs nu ? :(

Læs min blog og få gode tips: http://www.willemoesgrafisk.dk/blog

Tilmeldt 9. Sep 12
Indlæg ialt: 1
Fra  Mediehuset Danmark Skrevet kl. 14:20

Det du leder efter er responsive web design, som er det bedste og den mest fremtidssikret løsning der er lige nu 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 14:37
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:12

Rasmus Paulsen:

Du anbefaler simpelthen DanaWeb som nogle af de bedste? Er du seriøs nu ? :(

Hvis du læser hans indlæg så vil du kunne se at han beskriver hvad de tager for det. Ikke at de er de bedste.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 15:26

Det kommer an på hvad du skal have lavet. Jeg laver fx. både statiske og dynamiske hjemmesider. Hvis du skal ha en start hjemmeside til at komme igang på så kan en virksomhed som min hjælpe dig. Hvis du skal have en mere avanceret hjemmeside med CMS så er der nok andre virksomheder der vil kunne hjælpe dig bedre end jeg kan.

send mig en pm med yderligere oplysninger, så kan jeg måske hjælpe dig.

/ Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)