Hej |
Nu bliver jeg nysgerrig....
Hvad filan skal du bruge det til? :D
Hej |
Nu bliver jeg nysgerrig.... |
// Daniel Poulsen
Lyder som et herligt projekt? Hvad skal det bruges til :)? |
lige så spænt som de andre på hvad du dog skal bruge de herlige sager til. Har du - hvis det er noget videnskabeligt - overvejet hospitalerne - der har de jo folk i massevis på mere eller mindre heltid - men hvordan man lige samler det sammen OG om du kan bruge patient fækalier - keine ahnung Du mistede nok en chance ved Roskilde festivallen - men den kommer jo igen vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Det kunne ellers blive et meget fedt event. Saml alle de mennesker der skal til på strøget, og giv dem gratis mad og drikke de næste 48 timer. Eneste krav er at de afleverer maden tilbage igen. |
Det er noget af et lorteprojekt ;o) Ligesom de andre er jeg også nysgerrig efter at høre, hvad du skal med 5 kubikmeter lort - et projekt inspireret af det stærkt omdiskuterede "kunstværk" Lort på dåse måske? Jeg har ikke den fjerneste idé om, hvor du får fat på de mængder (ud over på Christiansborg under en valgkamp - måske er du heldig til efteråret). |
Muligvis den mærkeligste tråd jeg længe har set her på Amino Jeg tænker Skanderborg Festival - Kontakt dem - De lukker jo af i morgen/idag. Ved en søgning på live-koncerter.dk, fandt jeg frem til disse 2 festivaller der slutter/starter lige om hjørnet Fra d. 8 - 12 august Smukfest 23 - 26 august Tønder festival (Griner sq lidt af Tønder Festivals navn nu) no afence Håber det kan hjælpe... ? |
hmmm jeg har læst et sted på nettet, at de i Japan har lavet de fedeste toiletter, bare får fat i folks afføring :) Afføring skal omdnnes vist til en eller andens slags energi |
¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm