Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tjerner en 13 årige knægt som jeg penge? ( IKKE INTERNET )

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads1999:

Hvor står den regl at man ikke må bruge en græsslåmaskine når man er under 18?? :)

http://www.ungdomskontoret.dk/index.phtml?sek_id=162    bilag 1 stk 2d

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 72
Fra  Ayrot Designs Skrevet kl. 00:25

Mads1999:

Hej jeg er en frisk dreng på 13 år som gerne vil tjene nogen penge, dog ikke på internet.

Men jeg har tænkt en del, men kan ikke rigtig finde på noget jeg kan tjene penge på.

Det vil være dejligt vis i gad at skrive vis i har en ide til hvad det dog kunne være? :-)

Mvh. Mads :-)

Aktiehandel. Men husk at bruge mindst 6 måneder på research og træning før du laver din første handel. Tag kun i mod læring fra folk som er succesfulde aktiehandler og ikke finansmedierne.

Det har virket og virker stadigvæk for mig. Så mon det ikke også kan virke for dig, og forhåbentlig du også tjener nogle penge på det, hvis du "bare" gør brug af mine råd. 

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 00:27

Du kan lave din egen reklamerute.

Kontakt alle servicefirmaer i din by/område. ( Vinduespudsere, gartnere, brolæggere, blomsterhandler, VVSér osv.)

Tilbyd dem at dele reklamer ud i hele byen, hver uge, 14. dag eller en gang om måneden. En pris pr. hustand kunne være 25-40 øre pr. reklame du deler ud. Undersøg hvad det koster med en uddeler eller post danmark, da du helst skal være billigere men jeg vil ikke anbefale at ligge langt under. Deskal selvfølgelig heller ikke koste det samme hver uge som en gang om månden.

Husk at følge op hver måned på dem som har sagt nej tak da de nok springer på hen á vejen. Hvis du har flere firmaer i samme gruppe så del dem ud på forskellige dage.

Jeg er på hvis du bor i mit område. Nu er det op til dig :0)

Jeg er sikker på at hvis du kigger på idéerne i denne tråd så kommer du langt, men der skal handling til.

Pøj Pøj med energien unge mand :0) Super cool gut..

Tilmeldt 11. Aug 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 00:32

Hej Dani, det lyder rigtig spænende, men der er lie en lille ting jeg forstår ikke helt hvad du mener.

Altså mener du at jeg kan kontakte dem og spørger om de har nogen reklamer fra deres firma  jeg skal dele ud eller?? 

Men det lyder meget interessant så du må meget gerne skrive tilbage og forklare mig hvad du mener helt specifikt :D

Mvh. Mads :D

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Skrevet kl. 01:43

Ja ok.

Du skal dele deres reklamer ud.

1) Du skal lave et lille skema/ kontrakt hvor der står at du er en ung gut på 13 der bla bla bla. (kort)

2) Hvor ofte vil de ha delt reklamer ud ? Kryds af hver uge/ Hver 14dg. / Hver måned (skriv at aftalen kan opsiges med en måneds varsel)

3) Afslut med en ordrebekræftelse/ Underskrift

Du kan også få dine kammerater til at hjælpe hvis de tar det alvorligt. Sig ikke hvad du selv tjener. Bare hvad du vil gi dem og husk at vælge nogle som er pålidelige.

Efter et år er du klar til en by mere :o) Det er ikke småpenge vil jeg sige dig a en dreng på 13 år..

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Skrevet kl. 01:51

Måske skal der stå lidt om at de skal levere reklamerne til dig ellers er der et lille gebyr på 75 kr. for afhentning inden for bygrænsen.

Du giver firmaerne en regning hver gang du har været ude for dem med betalingsfrist på 8 dage.

Er der en Amino som kan hjælpe med om Mads må købe en regningsblok og skrive regninger uden moms når han er 13 år ??? Lidt vigtigt..

Tilmeldt 11. Aug 12
Skrevet kl. 02:03

Jeg begynder at forstå det mere og mere men ikke 100 i nu, men har sendt dig en privat besked ;) 

Rigtig glad for at du vil hjælpe mig :)

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 06:40

Haveservice er klart oplagt. 

tjente selv tusindvis af kroner på den måde da jeg var 13:)  

Fra Davao
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 10:30

Jeg havde selv fart i at tjene penge da jeg var 13 - Men set tilbage ville jeg hellere have brugt tiden på at lære noget - ikke nødvendigvis skole, men finde noget jeg brænder for, så jeg kunne bruge en masse timer på at lære mere om området.

Mvh

Mads

Tilmeldt 11. Aug 12
Skrevet kl. 11:38

Det lyder som nogen rigtige gode ideer :-)

Mads jeg har fundet det jeg brænder for og det er lige netop detfor jeg skal tjene nogen penge så jeg kan blive endu bedre på emnet.

Det jeg brænder for er at blive fotograf det har været min interesse i et halvt år og jeg bliver ved med at brænde for det :-)

Så derfor vil jeg gerne tjene nogen penge til bedre udstyr, kurser osv. :-)

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)