Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting hjemmeside oppe at køre - mangler feedback

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan ikke finde ud ad at bestille et dk domæne det virker ikke ?

god ide får en kontakt side med jeres virksomhed adresse cvr nummer og en kontakt formular så er siden mere troværdig og man kan lettere kontakte jer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 00:58
Grunden til du ikke kan bestille et .dk domæne, er at vi ikke forhandler dem. Grundet af den simple årsag, vi har svært ved at 'acceptere' de regler som DK-Hostmaster nu engang har. og vi mener at et depositum på 25.000kr, og års afgift på 2400kr er at overdrive, når de i sidste ende er dem der sender regningen.

Vi har allerede en kontakt side: https://shop.hosting4real.net/contact.php som kan findes under support (Jeg skifter navn på menuen til kontakt imorgen når jeg står op igen).

Da vores indtægt stadig er under 50.000 om året har vi ingen CVR

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra København Ø
Tilmeldt 6. Dec 09
Indlæg ialt: 33
Fra  Reklamebureau Convert TilDanmark.dk Skrevet kl. 09:36

Tillykke med jeres site.

Da jeg skulle søge om et domæne var ledigt tog det lang tid at loade før jeg fik resultat. Og da jeg fik resultat var det som et popup, virkede lidt irriterende i stedet for at det bare kunne vises på siden. Og jeg kunne heller ikke lukke popup igen.

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 10:52

Hej Troels,

Jeg forstår ikke helt den med popup, fordi vi har ikke implementeret noget popup i vores side. Kan du måske uddybe dette?

Vi kan desværre ikke gøre noget ved at en lookup nogle gange tager længere tid, dette er whois databaserne der er lange om at svare, vi søger dog kun på 4 top level domæner som standard, hvilket 9.9 ud af 10 gange er hurtigt.

Men hvis du søger på forsiden efter domæne, burde den sende dig videre til den rigtige domæne søger med dine resultater, og ikke komme med et popup.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 11:03

Hmmm.... Tillykke med siden?

Har I selv fundet på konceptet, selv skrevet jeres forretningsbetingelser, jeres privatlivspolitik og de fleste andre tekster her og der? Jeg synes jeg har set det hele før... ;-)

- Kreativitet kommer udefra - ikke indefra, eller hvad er det man siger?

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 11:04
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Patrick,

Ja vi har selv skrevet teksten. Vi har selv fundet på koncepet.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 11:12

Ja, okay. I har da i hvert fald selv rettet teksten til, så den ikke er 100% identisk, men kun 90%... :-)

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 11:20

Jeg syntes det er mærkeligt at du sammenligner så meget. Vi har et afsnit om backup, hvor vi forklare hvordan vi gøre vores backups, vi har hvordan vores VPS kunder skal forholde sig, hvordan vores emails fungere, hvordan vores fordeling af ressourcer fungere.

Både Meebox og vi, har begge med hosting at gøre, vi har den fulde ret til at sælge Cloud services, ligesom andre hosting selskaber har. Og vi har den fulde ret til at fortælle vores kunder, hvordan vores produkter fungere, og hvad de skal forholde sig til.

Jeg ser ikke dette som at 'kopiere' noget fra jer.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 11:26

zerpex:

Jeg syntes det er mærkeligt at du sammenligner så meget. Vi har et afsnit om backup, hvor vi forklare hvordan vi gøre vores backups, vi har hvordan vores VPS kunder skal forholde sig, hvordan vores emails fungere, hvordan vores fordeling af ressourcer fungere.

Både Meebox og vi, har begge med hosting at gøre, vi har den fulde ret til at sælge Cloud services, ligesom andre hosting selskaber har. Og vi har den fulde ret til at fortælle vores kunder, hvordan vores produkter fungere, og hvad de skal forholde sig til.

Jeg ser ikke dette som at 'kopiere' noget fra jer.

Hov hov, rolig nu. Jeg siger ikke at I ikke må eksitere eller at I ikke må beskrive jeres produkter. Jeg siger bare at i skal skrive jeres egne tekster. Det er meget tydeligt at de tekster jeg nævner konkret er direkte "kopieret" og lige rettet til her og der. Rækkefølgen er endda stadigvæk den samme som vores. :-)

Vil du ikke være flink at fjerne alle tekster som I har "lånt" af os? Så skal jeg nok lade vær med at brokke mig over resten (også konceptet)...

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 11:33

Vi har ikke direkte kopieret de afsnit som du mener. Men vi kan da med glæde omformulere vores betingelser hvis du mener dette er krævet fra jeres side.

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)