Jeg har forsøgt mig med Shopify, og jeg syntes faktisk, at det var ret besværligt at arbejde med. Jeg fik ofte brug for at kunne kode selv for at lave en optimal webshop. Derfor gik jeg over til Prestashop, som jeg synes er meget lettere. Kan desværre ikke udtale mig om Wordpress-shoppen :-)
Har kun godt at sige om Shopify - fairtime.dk, fairtime.me og tegoaudio.dk er alle Shopify shops, som jeg driver.
Med 30.000 shops worldwide må de da gøre et eller andet rigtigt, men det er i bund og grund et amerikansk system hvor lokale integrationer til fx Post Danmark ikke er muligt pt.
Jeg laver rigtigt mange shops i Opencart og har det indtryk at de brugere som bagefter selv skal lave ændringer og lægge nye varer på finder Opencart let og overskueligt
Kan se du deltager aktivt i promoveringen af Shopify (når jeg søger på Amino).
Så ville høre om du kunne give mig en 2 minutters 101. i Shopify og integration af danske betalingskort - Hvilket betalingsmodul kan man benytte sig af? Og er de månedtlige 60$ godt givet ud?
Måske vil du lige sende mig en PM med dine ønsker/tanker til en fremtidig webshop, så kan jeg kommentere på den - og vi kan evt. aftale en tid for en hurtig snak.