Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify... Er det noget værd?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Derude.

Jeg går og skal til at starte en webshop, og er i lidt af et dilemma imellem Shopify & Wordpress Webshop, da jeg gerne selv vil sætte det op.

- Men hvad har i af erfaring med disse, og er shopify noget værd? (Evt. nogle eksempler på folk der bruger det).

Mvh.

P. I.

Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 149
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 14:22

Hej Petar.

Jeg har forsøgt mig med Shopify, og jeg syntes faktisk, at det var ret besværligt at arbejde med. Jeg fik ofte brug for at kunne kode selv for at lave en optimal webshop. Derfor gik jeg over til Prestashop, som jeg synes er meget lettere. Kan desværre ikke udtale mig om Wordpress-shoppen :-)

/Daniel

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 14:24

Opencart kunne også være en mulighed.

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:51
Har kun godt at sige om Shopify - fairtime.dk, fairtime.me og tegoaudio.dk er alle Shopify shops, som jeg driver.

Med 30.000 shops worldwide må de da gøre et eller andet rigtigt, men det er i bund og grund et amerikansk system hvor lokale integrationer til fx Post Danmark ikke er muligt pt.

Venlig hilsen
Ole
Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 76
Fra  Designheroes.net Skrevet kl. 15:13

Hej

Jeg laver rigtigt mange shops i Opencart og har det indtryk at de brugere som bagefter selv skal lave ændringer og lægge nye varer på finder Opencart let og overskueligt

Hav en god weekend derude i amino land

/ Morten

Fra Esbjerg
Tilmeldt 6. Jun 10
Skrevet kl. 15:19

Kan se du deltager aktivt i promoveringen af Shopify (når jeg søger på Amino).

Så ville høre om du kunne give mig en 2 minutters 101. i Shopify og integration af danske betalingskort - Hvilket betalingsmodul kan man benytte sig af? Og er de månedtlige 60$ godt givet ud?

Mvh.

P.I.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 15:52
Ja, det kan vi da godt finde ud af.

Måske vil du lige sende mig en PM med dine ønsker/tanker til en fremtidig webshop, så kan jeg kommentere på den - og vi kan evt. aftale en tid for en hurtig snak.
Fra Esbjerg
Tilmeldt 6. Jun 10
Skrevet kl. 15:54

Jeg skriver lige en pm så snart jeg kommet hjem, så kan jeg også formulere den ordentligt!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)