Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunder til engros firma der handler med kød

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Vi er et nyopstartet firma der sælger kød (hovedsaligt oksekød) til kroer, slagtere m.m. Men vi syntes det er ufatteligt svært at få etableret en kundekreds selvom alle vi kontakter syntes vi har godt kød og gode priser!?? Er der nogen her på Amino der har nogle gode tips til hvordan vi skal gribe det an?

Håber i kan hjælpe os lidt på vej

mvh

Kalle

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 16:26
Hej CK Kød og velkommen til Amino.

Føler med dig og tror det er en lang vej opad bakke, set i lyset af alle de forskellige sager,
som branchen har været indblandet i - og efter sigende skulle på ingen måde være slut.
Jeg ville arbejdet på, at skaffe 2 eller 3 gode og loyale kunder, som I kunne bruge som
markedsførings referencer og derigennem skabe jer et navn og noget salg.
Alternativt skulle I markedsfører jer, modsat andre i jeres branche, som jeg ikke kender til, da
jeg ikke tror kvalitet og priser gør det alene.

Ønsker jer alt held og lykke.

Bedste hilsner

Peter
Danmarkshop.com

Tilmeldt 28. Apr 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:20
Hej

Jeg vil stærkt anbefale dig at køre ud til 2-3 af de "positive ikke-kunder" som du har mødt /talt med... Dit mål er at få dem selv til at forklare hvad der FORHINDRER dem i at købe. De fleste sælgere gør den fejl at de tror de sælger ! Det handler derimod om at kunderne køber og derfor er det kundens spørgsmål der skal afklares for at du kommer i mål...

Der er mange forklaringer - vaner, fuldt sortiment fra andre, service, bestillingssystemer, leveringssikkerhed osv...

Herefter er det nemmere for dig at finde vejen til dit mål.

Ps: Husk at priser også kan være for LAVE !!!

Held og lykke 

Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:14
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)