Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et god wordpress themes - Hvad bruger du?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg skal lave en wordpress side mere, men sider og tænker hvilken themes skal der vælges! Det skal være gratis!!

Hvad bruger i? og kan i anbefale det.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Budskab Skrevet kl. 11:13

Det kommer jo meget an på hvad du gerne vil lave, hvor meget du vil kode selv og hvad slutresultatet skal være.

Før jeg købte et framework til at kode på, brugte jeg Toolbox. Det er et godt framework med mange muligheder. Og du bliver lynhurtig til at designe når du lærer det at kende.

Hvis du derimod er ude efter et mere færdigt design, så vil det være fedt at høre lidt mere om hvad du skal bruge det til. Eventuel smid et par link til sider du gerne vil gå efter i opbygning og design :D 

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Skrevet kl. 11:15

Du snakker om toolbox har du et link til det, og er der en guide til folk som mig til at opstarte med?

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2237
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, 

Hvis du er til gratis temaer, så kan jeg anbefale at du søger efter dem der er lavet i HTML5 :) Dem har jeg god erfaring med mht. hastighed, SEO etc.  

Kristian Ole Rørbye

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Apr 12
Fra  Budskab Skrevet kl. 11:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Selvfølgelig: http://wordpress.org/extend/themes/toolbox

http://themeshaper.com/2010/07/02/toolbox-html5-starter-theme/

Der er et rigtig godt forum, hvor du kan lære rigtig meget om Thematic som Toolbox er en del af: http://themeshaper.com/forums/

Det er jo et framework, så det ser temmelig skrabet ud når du først installerer det. Men det er en glimrende værktøjskasse til hjemmeside design :)

Du kan også bare bruge Thematic som udgangspunkt. Men det er ikke helt så rent i forhold til CSS, som Toolbox.

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Skrevet kl. 11:38

Kristian Ole Rørbye:
gratis temaer

Tak Kristian eg vil kigge efter dem, skal lige høre står der Html5 på dem, eller hvordan ser jeg det?

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Skrevet kl. 11:40

Supert Mark

Jeg kigger lige på det med det samme, takker.

Måske ender det med et gratis theme , men jeg vil da lige prøve det andet også.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Apr 12
Fra  Budskab Skrevet kl. 11:44

Hvis du har styr på at kode er det fedt at skabe det hele fra bunden med et framework.. men ellers ville jeg helt sikkert google noget ala: "free wordpress themes html5 " og så gå dem igennem fra en ende.. Der er rigtig meget fedt :)

Overvej eventuelt at skrive "responsive" bagefter, så får du også themes der automatisk skalerer til skærmstørrelse. Så dine besøgende på iPads, iPhones og store skærme alle for en fed oplevelse ;)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2237
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:44

Du kan lave en Google søgning efter dem og derudover kan du søge efter dem inde i wordpress admin, hvor du installere et nyt tema :)

Kristian Ole Rørbye

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)