Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Banner-reklame på Krak eller De Gule Sider

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi overvejer at købe en banner-reklame hos enten Krak eller De Gule Sider.

Selve banner-reklamen er ca 7 cm høj og 3 cm bred og kommer til at befinde sig i højre side af skærmen ved søgning i fagregistret.

Kan man sige noget om hvor meget sådan en reklame kan koste og er der nogen der har erfaring for, om sådanne banner-reklamer virker?

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 15:52
Hej,

Det afhænger helt af hvor mange visninger de har og hvor mange kliks du kan få ud af dette. Oftest betaler man en CPM pris, som fx i toppen af amino. Det er en pris man betaler for 1000 sidevisninger, og alt efter bannerets placering, samt bannerets indhold, kan man så oftest give et skøn på hvor mange kliks det kan give.

Jeg er dog selv mest til klik-kampagner, da man på den måde ved hvad man betaler for, og ikke mindst ved hvad man får ud af investeringen. Dette er en sikker måde, som fx google adwords, men i visse tilfælde har det også vist sig at visnings-kampagner giver bedre.

Men snak med Dgs eller Krak, de kan nok hjælpe dig - og helt sikkert også give dig et tilbud, fordi det er første gang du annoncerer hos dem, ud fra dette kan du så selv vurdere effekten.

// Jesper Skov

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 10:29
Hej Appel

Jeg har købt en på de gule sider, jeg kommer frem når der søges på Jukebox/Jukeboks/forsamlingshus.

Den har kostet 10.000 + Moms for et helt år, den vises i hele landet og giver en del trafik på siden, nu er det for tidligt at evaluere,da den kun har kørt i halvanden, men indtil nu her det været ok.

PS. Det var et "tilbud" så om din pris bliver den samme afhænger nok en del af hvor let de tror det er at sælge pladsen.

Thomas Bonde

Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 12:17
Hej Thomas,

jeg har spurgt hos De Gule Sider og de oplyser (uden hjælp) prisen til at være i det leje du oplyser for et helt år - umiddelbart synes det ikke så slemt.

Jeg er ihvertfald blevet lidt klogere på det, så tak for svarene.

Mvh

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 23:21
Hej Appel

Det var så lidt, det glæder mig at du kunne bruge det til noget.

Thomas
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)