Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurder vores nye video om studenterkørsel

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har netop færdiggjort vores nye promo video med materiale optaget i år. Tag et kig på den og kom gerne med feedback. Den skal bruges på vores hjemmeside og til præsentationer på skoler.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 92
Fra  Skiftenergi ApS Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Den skaber fed stemning, og tror i rammer målgruppen helt perfekt. Jeg ville have gjort den kortere, men ellers super fed!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Jun 08
Indlæg ialt: 60
Fra  Company Pictures Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes klart, den er velfungerende og på mange måder spot on ift målgruppen Smile

Jeg ville dog barbere længden ned til 1 minut, max 1 minut og 20 sek. Den bliver lige lovlig lang, som den er nu...

Og så er der en sekvens noget dj-pult, der i mine øjne bliver vist lidt for mange gange i starten, men ellers er den rigtigt fin Smile

Videoproducent hos Company Pictures

Fra Vanløse
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 17
Fra  Diginicki Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange gode billeder. God stemning. Lidt ærgerligt der ikke er mere lyd med fra studenterne,

Jeg er enig i, at den nok er lidt for lang. Og så kan 'VIL DU MED?' misforstås. Jeg går ikke ud fra, at I kører ruter som studenterne så kan hoppe på. Det er vel hele klasser, der skal leje en 'vogntur'.

Hvis I skal lægge den på hjemmesiden, håber jeg I kan fjerne de sorte rammer i embed'en. De fylder godt nok meget.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger tak for foreløbig feedback. Vi havde også en diskussion af længden, men blev enige om at ca. 2min ville være passende, da den også skal bruges til at præsentere produktet på gymnasier blandt andet.

Mht. DJ pulten og de klips er de sat ind for at give et samspil med sangen. Hvis vi havde haft endnu mere og bedre materiale lige der, havde vi nok brugt det. Det kommer til at blive forbedret til næste år :)

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicki Lolk Sørensen:

Mange gode billeder. God stemning. Lidt ærgerligt der ikke er mere lyd med fra studenterne,

Jeg er enig i, at den nok er lidt for lang. Og så kan 'VIL DU MED?' misforstås. Jeg går ikke ud fra, at I kører ruter som studenterne så kan hoppe på. Det er vel hele klasser, der skal leje en 'vogntur'.

Hvis I skal lægge den på hjemmesiden, håber jeg I kan fjerne de sorte rammer i embed'en. De fylder godt nok meget.

Vi kunne godt have taget mere lyd med fra studenterne, men mange af klipsne er der overdøvende musik, så de er ikke brugbare - endnu en ting vi har på sedlen til næste år.
Jeg mener dog ikke at studenterne vil misforstå teksten. I hvert fald ikke når de besøger hjemmesiden og læser om produktet.
Mht til de sorte rammer, har vi lagt de såkaldte Cinema Bars ind for at give det en federe dimension. Det ser mere levende ud nu, end det gjorde uden :)

Tusind tak for feedback!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fed video!

Jeg bliver student næste år og nu glæder jeg mig som en gal! Du rammer efter min mening målgruppen helt perfekt! - Synes måske den er en smule lang. Er det bare mig? :-)

Ha' en super dag! 

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ebbe Hansen:

Super fed video!

Jeg bliver student næste år og nu glæder jeg mig som en gal! Du rammer efter min mening målgruppen helt perfekt! - Synes måske den er en smule lang. Er det bare mig? :-)

Ha' en super dag! 

Du er ikke den eneste Ebbe :) Men som sagt, så mener vi at vi har så meget godt at vise og det havde måske været mere hensigtsmæssigt at dele den op i 2 videoer, en til præsentationer på skoler og en til hjemmeside brug. Vi valgte dog at ligge alle kræfter i den ene udgave :)

Du må endelig sige til hvis jeg kan hjælpe med noget Ebbe - jeg har efterhånden samlet mig en del erfaring med studenterkørsler :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

må gerne vise forskellige vogne i har

vise mere den køre rundt forskellige steder , jeg har som om ser de samme billeder for mig videoen flere gange så mere forskellighed kunne forbedre videoen

er der ikke visse vogne der er pole stang det er nemlig super flot lige lave en engle på stangen og gå over i en butterfly

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

må gerne vise forskellige vogne i har

vise mere den køre rundt forskellige steder , jeg har som om ser de samme billeder for mig videoen flere gange så mere forskellighed kunne forbedre videoen

er der ikke visse vogne der er pole stang det er nemlig super flot lige lave en engle på stangen og gå over i en butterfly

Jo, der er nogle vogne der har pole stænger, men vi fik desværre ikke noget godt materiale af det. Og jeg kunne ikke lige selv slynge mig op i den ;)

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)