Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du ung og vil du have succes som voksen? Her er gratis ebog/lydbog til dig + et spark bagi fra Martin Thorborg

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

den lange vej til succes giver klart en større succes oplevelse for så har man arbejdet for at nå og tit vis skal arbejde knokle er tilfredsheden langt større 

succes er  tit mere  vedvarende når der knokles for det så den er succes er den bedste for den giver meste succes oplevelse til en selv mere i fremtiden frem og ikke kun 1 dag , så knokle der ud ad få den succes Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke med bogen, jeg håber mange henter den og finder inspiration i den :-)
Held og lykke!

De bedste hilsner

Martin

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 08:32

Hej Tommy

Først og fremmest tillykke med bogen. Den skal helt klart læses!

Det er virkelig tydeligt at se, at du har hjertet på det rette sted. Det tager jeg virkelig hatten af for. Jeg er heller ikke et sekund i tvivl om, at du fremover vil klare dig rigtigt godt.

Jeg sidder selv med mit eget projekt, og jo der er da dage hvor jeg næsten ikke får noget for hånden. Men der vil jeg da med garanti kunne trække på især Martin Thorborgs video :)

Jeg kan garantere dig, at mit netværk allerede har fået besked omkring din bog. Jeg er sikker på at mange af dem allerede nu har hentet den.

Fortsæt endelig den gode stil

De bedste hilsner

Daniel

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:53

Hej Martin

Det er en SUPER video den der. Jeg har et par unge aminoer på min Skype, og fælles for dem er desværre at de begge tror de kan blive rige på affiliate uden rigtigt at lave noget.

Jeg har prøvet at forklare dem at for at blive en succes så kræver det det to ting, nemlig hårdt arbejde og tilegnelse af viden.

Jeg håber din video kan være med til at åbne deres øjne da jeg ellers må give op :)

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 11:54

Daniel Miltoft Rasmussen:
Fortsæt endelig den gode stil

Det kan du bande på, jeg vil :-) Og tak for de pæne ord!

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 23:26

Martin Thorborg:

Tillykke med bogen, jeg håber mange henter den og finder inspiration i den :-)
Held og lykke!

De bedste hilsner

Martin

Tak Martin,

Du har i hvert fald gjort noget stort for projektet. 2500+ views på videoen på et døgn. Vildt :-)

Dbh

Tommy

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 22:10

Uh, det går bare strygende med projektet. Der er simpelthen, så mange spændende mennesker (unge og voksne), der gerne vil bidrage til, at man som ung kan gøre en masse for at få succes som voksen. Hør fx Anne Skare Nielsens bidrag her. Du vil med garanti ikke fortryde det :-)

Og så ikke mere "reklame" for projektet. Synes bare lige, at Anne er så super god at det skulle deles med Aminoerne...

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)