Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vandmærke på sider

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Jan 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, findes der et plugin hvor man kan lægge et vandmærke in på bestemte sider? 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:20

Hej,

Hvis du mener vandmærke på billederne på siden, så findes der et plugin, som kan.

Det kan blandt andet NextGEN Gallery.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 10. Jan 12
Skrevet kl. 18:23

Nej, på siden. Jeg har kigget på, at der kan pilles ved kodningen, men det er på selve "siden" eller indlægsne, at jeg gerne så jeg kunne lægge et vandmærke ind. 

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 18:25

Med hvilket formål?

Fra København
Tilmeldt 10. Jan 12
Skrevet kl. 18:26

Enkelt, Har oprettet en side, hvor jeg allerede har fået solgt noget indhold, og der ønsker jeg et vandmærke, så folk kan se, hvilket firma der står bag indholdet. 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 18:46

Umiddelbart kan jeg ikke lige ud fra hvad du skriver finde ud af hvad det faktisk er du har solgt.

Men:

Hvis du har solgt en tekst (artikel eller sådan noget).. Så er det jo teksten du har solgt og har derfor ikke mulighed for at ligge et vandmærke på denne.

Har du solgt en plads på en af dine sider med en tekst på, så kan du med css lave et vandmærke henover dette eller som baggrund.

Hvis indholdet er billede, kan du med ethvert billedebehandlings program lave et vandmærke over det.

Er det i kildekoden på de sider du har solgt.. Så er det jo bare at tilføje en tekst med dette.

Dog undre det mig at du vil sælge indhold til en af dine kunder og så på klistre dit logo / vandmærke på det...

Fra København
Tilmeldt 10. Jan 12
Skrevet kl. 18:53

Hej Kim. Har heller ikke sagt hvad jeg har solgt, blot at jeg ville vise hvis folk klikkede påden underside, at det var "købt" og det med et vandmærke .) 

Det med Css lyder som en god ide.

Det undre dig nok pga. det skal forklares yderligere, men regenede med at en kort forklaring var nok, men faktisk kunden der bad om vandmærket .)  

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)