Vi kan levere dig en god shop uden overaskelser. For 499 får du en god og nydelig standardshop. For 15-40.000 får du en "state of the art" designershop For 300 kr. pr. måned får du proffesionel hosting uden begrænsninger på trafik, telefonsupport o.a. For 150 kr. pr. måned får du Quick Pay Pro gateway til PBS Se mere på www.belcom.dk eller ring til mig! |
Webshop start.
Med venlig hilsen Tim Janum / Janum@bellcom.dk / www.bellcom.dk
|
Tak skal du ha'' - jeg mener selvfølgelig bellcom.dk ![]() |
Med venlig hilsen Tim Janum / Janum@bellcom.dk / www.bellcom.dk
Kunne godt tænke mig noget lign http://www.abekatogco.dk/ , altså meget enkel og lige til. vh. aeileeng |
Hej Leeng - nu ved ikke hvordan en typisk dag i butikken ser ud for dig, men på en regnvejrs dag som denne, er min butik ikke overrendt, og derfor har jeg tid til at sidde og fifle lidt med andre ting. Jeg troede ikke jeg kunne, men det kan jeg. Altså lave en hjemmeside. Jeg har "lånt" Scannet gratis i 14 dage og har faktisk fået noget ganske fornuftigt op og stå. DET ER NEMT, når man lige har fundet fidusen og JEG ER IKKE GOD til det med programmering osv. Jeg kan lige finde ud af at lægge billeder på trendsales og skrive lidt tekster ... ![]() Min side er inspireret af http://shop.curiosa.dk/ - den synes jeg er god og enkel. Eller www.frou-frou.dk ... De er, så vidt jeg ved, begge lavet i Scannet. Fordelen ved selv at kaste sig ud i det, og lige bruge den tide det tager, er at når du skal til at lægge nye billeder ind og lave lidt om her og der, så har du fundet fidusen. Du skal på et eller andet tidspunkt alligevel sætte dig ind i systemet. Der er også mange andre fordele, som f.eks. lagerstyring og andre statistikker. Desværre er min egen side ikke klar endnu, så jeg kan ikke sende dig et link til den ... Mange hilsner Camilla. |
Camilla Amtrup, PangDang, Svendborg.
Hej Camilla. Nej, man ikke ligefrem sige at der er mange mennesker på shoppingtur, men da jeg står for meget af designet i butikken, går der mange mange timer til designsudvikling, syning og bestillinger. Men efterspørgning fra mine kunder, har fået mig til at indse at jeg behøver en webshop, Især da jeg ikke kommer ud med kollektioner, og der kan være nye ting i butikken hver uge. Jeg har prøvet i 10 dage nu, at sælge på trendsales, og dette har gået over alt forventning http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=5755007&forum=117&road=&search=sjov+nederdel&sort=ID%20DESC&status=1 Jeg har selv sidde og lege med dandomain, og på goldenplanet. Jeg må også virkelig sige at dandomain er virkelig nemt, og man har egentlig ret hurtig en side op og køre. Men jeg ville gerne have at det ikke ser alt for "hjemmelavet" agtigt., hvis du forstår. Hvordan går det egentlig med butikken? Synes ikke rigtig vi har hørt noget til dig, siden åbningen. vh aeileeng |
Hej Leeng, Du skal have en ny aftale med pbs der dækker dit internetsalg. Det koster 1000 kr årligt for Dankort og 1500 årligt for udenlandske kort (visa, visaelectron, mastercard osv.). Du kan læse mere på http://www.pbsinternational.dk Mvh |
Hej Aieleeng Ja Trendsales er nu ikke så tosset endda. Desværre måtte jeg selv lukke alle mine annoncer, da det viser sig at være imod de betingelser man har som forhandler. Men intet dårligt der ikke er godt for noget - nu har jeg da fået skub i mine planner om en webshop. For ja, der er heller ikke en dag hvor jeg ikke bliver spurgt om netsalg. Det vil for mig hurtigt være en gangske fornuftig bi-indtjening. Jamen det går godt med PangDang. Jeg har haft åbent i 2½ måned nu, og selvfølgeligt er der plus og minus dage, men indtil videre ingen "nul" dage. Så det er jo godt. Jeg har det minus at min beliggenhed er lidt drilsk. Jeg ligger i en ydrekant af centrum/gågaden og det er en del af byen, der er blevet lidt overset de sidste år. Men vi er nogle stykker der prøver at vende bøtten med gode tiltag og fornuftig markedsføring, så jeg er ret overbevist om at svendborggenserne inden længe vil finde "toppen af Møllergade" lidt på linje med "Læderstræder" i Kbh, nemlig der hvor de lidt anderledes og autonome (i ordets positive forstand) butikker ligger. Men butikken er jeg ret tilfreds med. Den får i hvert fald meget ros for at være "anderledes" og have "personlighed" og i det hele taget lidt mere metropolsk. Men hvordan med dig og din børnetøjskollektion? Jeg så dit indlæg på ts om et navn ... !? Mh Camilla. |
Hej Camilla Jeg startede jo i marts mdr. Og må virkelig sige at marts og april, var døde mdr. for mig. Efter en sløv start er der efterkommen ved at tage fart( og håber det bliver ved). Juni har været god mod mig, og kan da mærke at efter at smide penge efter reklame, at de er kommet ind igen. Jeg ligger jo også inde i de små stræder her i kbh., hvor det er det anderledes folk leder efter. Og faktisk er jeg rigtig glad for at ligge her. Ang. med børnetøj, har jeg stor efterspørgels efter dette i butikken, især fordi mit tøj er lidt "barnlig". Og hver gang jeg har lavet børne kjoler, nederdele, drenge bukser mm. er det blevet revet væk. Så jeg går meget og tænker på hva det skal hedde... og gerne noget hvor mit navn er med (leeng). Så en navneleg er begyndt. Som PusLeeng, MusLeeng, NusLeeng, PlingeLeeng.....mm Har du nogle idéer? vh. aeileeng |
Hej Det lyder godt at der er gang i biksen for dig. Ja, jeg synes også klart at de små stræder og "broerne" er de bedste steder at være i Kbh. "Strøget" er jo blevet lig "Streckers", "Fona" og "HM" ... Der er jo ikke mange specialbutikker tilbage der. Måske er Nørregaard den eneste der er et besøg værd? Navne? Uha, det er jeg ikke god til. Musleeng ligger lidt for tæt op ad Musling, som jo også laver anderledes børnetøj ... Jeg ved fra min egen proces at man på et tidspunkt skal til at udvælge, og så kan man jo finde fem forskellige og sætte dem til afstemning herinde. J eg synes dem du nævner ligger så tæt op ad hinanden, at det ingen forskel ville gøre, om det var det ene eller det andet. Men hvis du finder en håndfuld frem og sætter dem til afstemning her på Amino eller på TS, så skal jeg nok komme med min stemme ![]() Mh Camilla |