Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Varer til Webshops

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 57
Fra  InetSecurity ApS Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Med frygt for at lave en post som mange vil mene er besvaret før, vil jeg prøve og uddybe lidt hvad jeg søger:

Min kone, går med drømmen om at have hendes egen lille butik (Online) Hun har fuldtidsarbejde som hun beholder indtil / hvis det kunne blive en fuldtids beskæftigelse. Hendes nuværende arbejde er fleksibel, så hun kan være online hele dagen, besvare telefon, og nå afsted på posthuset med pakker.

Vi har talt meget om hvordan vi kunne gøre hendes drøm til virkelighed, og har undersøgt mange ting, set en del af martins videor osv.

Vi har også kigget på hvad hun er god til, hvad der fanger hendes interesse osv. Og det er dælme bredt, hun er hvis jeg selv skal sige det lidt af et multi talent, der ved rigtig meget om alt fra Baby artikler, Sko, strikke, tøj, mobiler (Hendes hverdag arbejde hos et stort tele selskab) til ting som E-Cigaretter osv. Og hun er typen der løber med bolden 100 kmt. der ud af når der først er trykket på knappen.

Vores udfordring er:

Vi har ikke 50 eller 100.000 kr og smide efter et varelager pt. Vi har dog økonomi til at købe lager ind til top sælgende ting. Men vi er lidt fortabt omkring hvad vi skal vælge af varer, hvor vi evt. kan få disse henne så vi er konkurrence dygtige på nettet osv osv.

Vi har dog viden til at få lavet en Shop, betalings gateway osv osv. 

Dette er ikke en tråd om at jeg gerne vil vide hvordan hun bare laver en shop og bliver millionær, men mere et shout omkring at ideer, input mv. modtages gerne, og hvis du eks. er producent, grossist eller lign. som har noget du gerne vil sælge via en web butik, så må i meget gerne kontakte os.

N.B Vi er selvf. også indforstået med det hårde arbejde omkring det og drive en shop, vedligehold med varer, gode beskrivelser osv. til SEO optimering og det der medfølger.

Håber på at høre fra jer :)

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Fedt, at din kone har sådan et drive. Dog ville jeg foreslå at hun først laver en liste med de ting, som hun godt kunne tænke sig at sælge på internettet.
Når listen er lavet, så prøv at undersøge markedet, for lige netop babytøj, sko og tekstil er et meget stort marked, hvor der er rigtig mange om kunderne. Men hvis hun brænder meget for et af disse emner, så skal hun selvfølgelig klø på med det, det er klart.
Jeg kan ikke sidde og sige, hvad hun skal sælge, for det skal være noget som hun interesserer sig for, og kan stå inde for at sælge.

Med hensyn til varelager, så undersøg muligheden for dropshipping, hvor "jeres" leverandør sender vareren direkte til kunden, så I slipper for at have hjemmet fyldt med produkter, som I måske ender med - ikke at kunne få solgt.
Jeg har hørt rigtig mange sige, at man har en væsentlig mindre marginal på dropshipping-produkter, men tror nu sagtens man kan tjene penge på at anvende dropshipping, hvis bare man gør det rigtigt.
Men dette er i hvert fald en mulighed, hvor I ikke smider penge efter et varelager.

Det gælder om at forhandle med leverandøren, hvis I vil være sikre på at få en god aftale i hus. Mange steder kan man oprette sig som forhandlere, direkte på deres hjemmesider, men så bliver man registreret som en almindelig erhvervskunde, og så har man ikke de store fordele. Det gælder om at gribe telefonen og eventuelt aftale et møde med en af leverandørens sælgere, for så er der større chance for, at opnå bedre priser og betingelser.

Håber der er lidt her I kan bruge, ellers er jeg sikker på, at mange andre Aminoer har nogle gode idéer til Jer.

Held og lykke med projektet i hvert fald! :D 

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)