Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at slette vare i prestashop!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Skal have slettet nogle vare på min prestashop, men hver gang jeg prøver får jeg denne besked "An error occurred during deletion: this product is contained in an order". Har prøvet at deaktivere varevisning, men desværre uden held. Da det ikke hjalp prøvede jeg at deaktivere hele siden således ingen kunne brug den, men hellere ikke det virkede.

Nogen kender til problemet eller har en idé omkring, hvordan det løses`?

Mvh. Anders 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:45

Uden at kigge nærmere på det, har du så en ordre liggende i systemet? :)

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 20:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders_bp:
Skal have slettet nogle vare på min prestashop, men hver gang jeg prøver får jeg denne besked "An error occurred during deletion: this product is contained in an order".

Der står sådan set der hvad fejlen er Smile

Kig dine ordre igennem - produktet figurerer på en ordre, som endnu ikke er afsluttet. Det ligner i hvert fald det er derfor brokker Prestashop sig.

Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 20:49

Arh.. min fejl, troede det var en kunde, der havde en vare/ordre i indkøbskurven, men kan se, at det i stedet må være en ordre i bagkonto. Misforstod åbenbart lige fejlen, hvordan ved jeg ikke? Tongue Tied

Har tjekket op på mine ordre i bagkontoret, og der ligger faktisk en standart fra da jeg startede shoppen, som ikke er slettet?

Mit spørgsmål er så nu, hvordan sletter jeg den, har prøvet lidt frem og tilbage men har desværre ikke fundet udad det endnu.

Nogen der kan hjælpe med den lille sag Smile 

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 20:54

Anders_bp:
Mit spørgsmål er så nu, hvordan sletter jeg den, har prøvet lidt frem og tilbage men har desværre ikke fundet udad det endnu.

Du skal ind på selve ordren, og annullere produktet fra ordren.

Klik på Ordre-tab'en, vælg ordren, sæt hak ved produktet og klik på "annuller varer" (tror jeg nok knappen hedder på dansk).

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)