Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningsidé: Super ekspres post

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 194
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå men idéen er bare lidt en sjov tanke jeg havde, og ville høre om det er et marked for det :)

Idéen: I kender mange af de forskellige cykelbude og ekspres levering virksomheder osv osv. Nå men overvej lige ekspreslevering på motorcykel! :P 

(ærlig talt har jeg ikke undersøgt mere end 5 min på google om nogen lign. men anyways)

Ville i benytte jer af muligheden? Prisen for en levering er selvfølgelig meget høj, men der må da være noget post derude som er så vigtigt og urgent at det bare skal gå stærkt koste hvad det koste vil! :) 

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 20
Fra  ScandicPark Skrevet kl. 19:04

Hvorfor skulle det komme hurtigere frem på en motorcykel, frem for en bil?
Der er jo hastighedsbegrænsninger i DK.

Mvh
Nick
ScandicPark

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 19:04

Jeg har ikke MC-kørekort, men så vidt jeg ved, skal en MC opføre sig i kørebanerne, som det var en bil, og så kommer den næppe hurtigere frem udover 0-50 en smule hurtigere.

Hilsen, Robert

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 19:05

Her i Bangkok er det normal at benytte motorcykelbude, som er hurtige og billige. Omvendt så er der ikke noget marked for cykelbude :)
Motorcykelbude kan vel godt bruges i København når det ikke sner ;)

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 19:06

Størrelsen og mængden af varer du vil være i stand til at transportere vil være markant lavere, i forhold til hvad du kan have i en bil.

Hvis det gælder inde i centrum af de store byer, er jeg næsten sikker på at du ikke kan konkurrere med cykelbudende. De kan køre på en måde som ikke er mulig på motorcykel, eller i en bil for den sags skyld.

Så det er nok en idé der forbliver en idé, medmindre der bliver arbejdet godt og grundigt på den. :-)

Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 19:14

En motorcykel vil komme hurtigere frem i byer med trafikprop, da de jo ikke bare holder og venter i køen lige som bilerne, og selvfølgelig vil en motorcyklist forsøge at komme frem mellem rækkerne af biler...hvad ellers?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)