Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DMOZ værdi?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmålet er ret simpelt - i forbindelse med udvikling af Slettede domæner underafdelingen af Domain Insight er jeg i tvivl om hvor meget værdi det egentlig har at være i DMOZ, også for domæner der er slettet.

Hvor meget værdi ville du tillægge et domæne der er i DMOZ?

1.00 (Altså ikke bedre)?

1.25 (altså 25% bedre)? 

1.50 (altså 50% bedre)? 

Eller hvad ellers?

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 19:18

Det er mig bekendt aldrig lykkes mig at få en side ind på DMOZ, uagtet om siden var god eller dårlig. Det må føre frem til. at der er noget galt med DMOZ - de er ganske enkelt ikke seriøse - og så håber jeg da, at Google er vidende om dette, selvom det hedder sig, at en optagelse i DMOZ giver fordelen ift. Google.

Hilsen, Robert

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:25

ikke det vilde især vis domænet kun er købt derfor så rammer man måske ikke sit koncept med dette domæne

værdien er ikke det vilde vis laver alt muligt andet godt seo , men man siger da aldrig nej til et godt links , men jo mere godt du har på siden og linker mod dig jo mindre betyder dette links

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 19:34

1.00 - det har ingen værdi mere. DMOZ er en joke.

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 20:47

tja jeg vil sige det er et linkkatalog som så mange andre. et link har dog nok en smule mere værdi fra dmoz.

jeg har selv mit linkkatalog tilmeldt (link-eksperten.dk) og jeg ved ikke om jeg kan se nogen forskæl fra før det kom i og til nu

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)