Hej Som overskriften siger så leder jeg efter et web-sketch-design-program hvor jeg selv kan lave et ''forslag'' til hvordan min hjemmeside skal se ud Dette ''forslag'' skal bruges til at vise det frem til programmør som kan afgive et tilbud på hvor meget det færdige resultat vil koste osv. Håber det giver mening for jer :-) Det må gerne være noget i stil med det gamle MS Frontpage På forhånd tak Med venlig hilsen E T |
Hvilken web-sketch-design program vil i anbefale?
Hej Christian Tak for forslaget Synes det virker lidt uoverskueligt og rodet, da min kendskab til at lave eller kode hjemmesider er lige med = 0 |
Tror næsten det er nemmest hvis du tegner det i hånden og scanner det ind:)? Du kan evt. sige at du kan lide "x elementer" fra y side osv. -Bare et forslag herfra! Held og lykke |
Synes du Excel (og regneark) er svært? Så prøv Proximos gratis (online) Excel-kursus.
super nemt program at arbejde med, det kræver ingen kode egenskaber - det er drag and drop :) |
Watches inspired by fighter jets
Tak for forslaget Mikkel Det med at tegne i hånden har aldrig været lige mig så jeg vil søge videre |
Jeg glemte at tilføje at sketchen jeg laver af websiden skal kunne konverteres til et PDF fil |
Jeg bruger balsamiq hvilket er ret nemt og overskueligt, det koster dog omkring 400-500 kr, men med en prøveperiode på 7 dage. Ellers er der prototyper som er gratis, men dog lidt mere uoverskueligt. |