Hej Amino'er Jeg er lige startet som økonomielev, her per 1 august og skal være der 2 år. Det er jeg fint tilfreds med som det er nu og så får jeg også taget en uddannelse :) Har 2 webshop projekter, men pt. ikke fået dem startet og nu er jeg hjemme 17:30-18 dagligt. Posthuset lukker kl. 17:00, så er lidt et problem og ikke de mest unikke idéer, så ikke noget jeg er ked af hvis jeg ikke får startet :) Jeg har overvejet hvad der skal ske om 2 år, når jeg er færdig og har altid haft en drøm om, at være selvstændig(været iværksætter i 3 år). Nu går jeg faktisk, at overvejer f.eks. at flytte til Spanien og begynder at spare en 3000,- om måneden når jeg får løn. Vil meget gerne have flere idéer til noget jeg kan gøre om 2 år eller hvor jeg skal tage hen? Min problem stilling ligger så i, at jeg gerne vil drive noget ved siden af arbejdet og gerne noget som jeg kan leve af om 2 år. Så ville det være en fordel, hvis det ikke er en webshop, da jeg allerede har svært ved at få det kordineret og hvis jeg så f.eks. flytter til Spanien. Har en idé til et lejebolig website, som lever udelukkende af reklamer og et bogføringsprogram, men begge dele noget det kræver meget udvikling specielt det sidste. Tror den første idé er noget nemmere, at overkomme lige nu og nok også noget billigere. Hvad ville du gøre her? Få en partner ind som tager 50% eller betale de 15-20.000 som det nok min. koster? Har pt. godt 40.000,- stående, men vil jo ikke bruge mere end nødvendigt, da der skal være penge til at udfører min plan om 2 år. Andre idéer til noget jeg kan drive i udlandet uden at skulle sende varer osv. er meget velkommende? Mvh Lasse |
Er du god til at kode eller designe?