Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal der ske i mit liv?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er lige startet som økonomielev, her per 1 august og skal være der 2 år. Det er jeg fint tilfreds med som det er nu og så får jeg også taget en uddannelse :) 

Har 2 webshop projekter, men pt. ikke fået dem startet og nu er jeg hjemme 17:30-18 dagligt. Posthuset lukker kl. 17:00, så er lidt et problem og ikke de mest unikke idéer, så ikke noget jeg er ked af hvis jeg ikke får startet :)

Jeg har overvejet hvad der skal ske om 2 år, når jeg er færdig og har altid haft en drøm om, at være selvstændig(været iværksætter i 3 år). Nu går jeg faktisk, at overvejer f.eks. at flytte til Spanien og begynder at spare en 3000,- om måneden når jeg får løn. Vil meget gerne have flere idéer til noget jeg kan gøre om 2 år eller hvor jeg skal tage hen?

Min problem stilling ligger så i, at jeg gerne vil drive noget ved siden af arbejdet og gerne noget som jeg kan leve af om 2 år. Så ville det være en fordel, hvis det ikke er en webshop, da jeg allerede har svært ved at få det kordineret og hvis jeg så f.eks. flytter til Spanien.

Har en idé til et lejebolig website, som lever udelukkende af reklamer og et bogføringsprogram, men begge dele noget det kræver meget udvikling specielt det sidste. Tror den første idé er noget nemmere, at overkomme lige nu og nok også noget billigere. Hvad ville du gøre her? Få en partner ind som tager 50% eller betale de 15-20.000 som det nok min. koster? 

Har pt. godt 40.000,- stående, men vil jo ikke bruge mere end nødvendigt, da der skal være penge til at udfører min plan om 2 år. Andre idéer til noget jeg kan drive i udlandet uden at skulle sende varer osv. er meget velkommende?

Mvh Lasse 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 00:25

Er du god til at kode eller designe?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 00:33

Lasse Smith:

Er du god til at kode eller designe?

Nej på ingen måde :) Kan lidt basalt html ;)

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 00:40

Hvis du flytter til Spanien, så findes der mange varer dernede, som snildt kunne sælges til danskerne.

F.eks. koster 99.9% ren Alou Vera €4 for 250g. Det sælges herhjemme for 220 kr. Så du kunne med en god fortjeneste sælge dem fra spanien til 100 kr. plus porto og tjene en del på det.
Medicin, kunne også snildt sælges fra Spanien. F.eks. koste 20 ibrubefen 500mg €1.4 og de kan kun fåes i 200mg herhjemme, til ca 50 kr. for 40.
Og sådan kunne man desværre blive ved. Så en webshop på et dansk domain, med salg af produkter fra Spanien, kunne jeg godt se en god forretning i.

Du skal dog ikke forvente at kunne få en alm. arbejde i Spanien. Arbejdsløsheden blandt unge er vist omkring 25%

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 00:43

Kunne affiliate marketing ikke være en mulighed?

På 2 år burde du kunne opbygge et par rimelig solide hjemmesider, som kan drive noget indtægt ind..

Det er noget du kan klare om aftenen når du har været på arbejde..

og så gør det jo ikke så meget om du sidder i DK eller i Spanien..

Mvh Tobias.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 00:47

Carl Lorberg:

Hvis du flytter til Spanien, så findes der mange varer dernede, som snildt kunne sælges til danskerne.

F.eks. koster 99.9% ren Alou Vera €4 for 250g. Det sælges herhjemme for 220 kr. Så du kunne med en god fortjeneste sælge dem fra spanien til 100 kr. plus porto og tjene en del på det.
Medicin, kunne også snildt sælges fra Spanien. F.eks. koste 20 ibrubefen 500mg €1.4 og de kan kun fåes i 200mg herhjemme, til ca 50 kr. for 40.
Og sådan kunne man desværre blive ved. Så en webshop på et dansk domain, med salg af produkter fra Spanien, kunne jeg godt se en god forretning i.

Du skal dog ikke forvente at kunne få en alm. arbejde i Spanien. Arbejdsløsheden blandt unge er vist omkring 25%

Hvis det bare var varer jeg ville sælge kunne jeg sagtens finde noget ;) Planen er på ingen måde, at få et job, men drive min egen online virksomhed her i dk derned fra. Så noget online uden varer ville være optimalt, f.eks. lejebolig webside eller andet. Hvor jeg skal opdatere en masse ting, bruge support tid og sælge mine reklame pladser? 

Mvh Lasse

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 00:51

Tobias:

Kunne affiliate marketing ikke være en mulighed?

På 2 år burde du kunne opbygge et par rimelig solide hjemmesider, som kan drive noget indtægt ind..

Det er noget du kan klare om aftenen når du har været på arbejde..

og så gør det jo ikke så meget om du sidder i DK eller i Spanien..

Mvh Tobias.

Fin idé, men faktisk noget af det som er mest kedeligt i min verden. Søgeoptimering igen og igen(er der også ved alt andet, men her synes jeg bare det kun virker som om det er det). Du skal hellere ikke tænke på bruger på samme måde og er ikke dit eget, du henviser til andres service. Hvis i kan følge mig?

Mvh Lasse

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej!

Udfra min egen erfaring så er mit bedste råd, at du finder noget du selv synes er fedt og så giver den gas fra dag 1! Og så er kunsten "bare" holde ud. Jeg tror på der er penge i alt, hvis altså bare du giver den fuld pedal og det er slet ikke så nemt som det lyder!

Ha' en super dag!

Fra København
Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 02:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Helt enig med Ebbe Hansen find på noget der interesser dig - og som du brænder for - ellers mister  du lysten med længden.. du er stadig ung og har gode tid til besparelser og gennemtænkning af flere ideer der kunne interesser dig - så når du kommer ind i branchen at du er fuld ud udrustet og kan tage branchen med vind..  du skal ikke haster, være tålmodig - iværksættelse kræver tålmodighed og gennemsigtighed 

Held og lykke :)

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 08:14

Jeg har tid nok, men nok nød til og begynde at tænke over tingene. Så jeg får sat mig et mål og prøver, at få det til at lykkes :-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)