Hvem skal lave min Webshop
Fra Vejle
Tilmeldt 6. Feb 12
Diana
Fra
By Faune
Skrevet
07-08-2012 kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Jeg leder efter et godt tilbud, og det tilbud omhandler om at jeg ønsker en webshop lavet i Prestashop. Jeg vil sælge kosmetik, tørklæder, smykker, og tasker. Jeg har : Webhotel-host-nets betalingsløsning Hvem kan hjælpe mig ? Mvh. Silkemus/Diana
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Du skal få alt den hjælp du ønsker :-)
Lad mig byde ind med et link til mine tilbud hvor du næsten selv bestemmer hvad din nye shop skal koste, selvfølgelig alt efter hvad du selv vil/kan lave.
Vi garanterer selvfølgelig en 100% køreklar shop som du ønsker det!
Svar
Fra Vejle
Tilmeldt 6. Feb 12
Diana
Fra
By Faune
Skrevet
07-08-2012 kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg var faktisk inde at se på dine tilbud tidligere, og det eneste jeg ærger mig over er, at jeg ikke nåede dit tilbud på de 1500 kr. som du havde tidligere på sommeren :-)
Men jeg vender lige tilbage, og tak for feedbacken.
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Hej Diana.
Jamen det lyder bare rigtig rigtig spændene.
Vi har lige lavet en rigtig lækker webshop der sælger modetøj, du kan jo lige få et smug kig med her på vores evner:
0474.PastedGraphic-1.tiff
Vi arbejder i Prestashop og laver unikke webshops til priser for nye iværksættere .
Vi sætter en dyd i at servicere på et højt niveau og levere først når du er 110% tilfreds med din webshop :)
- Se vores referencer og hjemmeside pakker her på EuDesign hvor vi starter på en komplet webshop fra KUN 6998 Kr.
Har du nogle spørgsmål skal du være så velkommen til at spørge løs :)
Mvh. Jesper Krogfelt
Svar
Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Svar
Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.