har bare det problem at jeg har svært ved de osv men har lavet lidt på en forretningplan som jeg kan offentligøre her hvis det er det men mangler sikkert bare masser i nu og er faktisk gået i stå så kunne da godt bruge lidt hjælp til at få den mere uarbejdet
forretningsplan
min udbetalt 5781 kr +
årlig ud betaling 77,504
husleje 2,854 -
mobil 330 -
forsikring 170 -
mad 1000 -
1424 tilbage i alt
kapital pension 2500 ca +
lån af 100,000 kroner til iværksætteri
pengene skal gå til en
bil maks 30,000 kroner i alt
lidt værktøj da jeg også har lidt selv jeg kan lægge til
priser på værktøj
printer 500
bajonetsav 298
sav 29,95
koben 5 dele 89,50
mejselborehammer 378 eller 995
stor vinkelsliber 378
trillebør 500 men tænkte på at købe den brugt
de ting jeg selv har er
hammer
skovl
mukkert
lille vinkelsliber
mejsel
ordre
kan tage ordre fra 1 til 4 uger
da jeg vil arbejde 12 timer om dagen
samt weekend
priser på ordre
mursteen 200kr+moms
alt andet 175kr+moms
timeløn 300+moms375kr i timen
og resten af pengene skal bruges hen af vejen hvis der skulle ske et eller andet uventet så er det meget rart at have nogle penge i baglommen
fek hvis bil går i stykker
får penge hjem igen det gåt man ved at mælde sig ind i en a-kasse eller sælger bilen værktøjet tager alt værdi fra virksomheden den værdi den nu har fået også afregner et beløb der
hæfter personligt selv for de 100,000 kroner
først vil jeg betale min regninger i banken så hurtigt som muligt af på lånet også lave afdrag på nogle af tingne da banken er vigtigst
økonomi udvidelse af økonomi se om man kan få en god rente for xxx antal kroner eller lave en milionærkonto eller købe aktier osv man kan også købe vare parti og sælge det lidt dyre
tilbud til kunderne lave et lokke tilbud så folk strømmer til da det vil være en god ide til at starte nyt firma
lav reklame over alt i butikker sende flyers ud internet osv
kan kan også sælge noget af det skråt med tager med
opsige lejlighede eller lej den ud da det vil mindske udgifterne
lej et værelse til 1000 kr om måneden
tage forud betaling af beløbet så nogle af pengene kommer hjem inden jeg går igang med arbejdet
angående down load af forretningsplan kan jeg ikke da min com er dum så må prøve så godt som jeg kan self af skrive alt ned
og tag ikke af stave fejl da det nok skal rettes på et tidspunkt
og dette du ser her er bare nogle af beløbene og har masser af muligheder for økonomisk hjælp til udvidesel