@Michael - det handler ikke om en ensidig linkprofil eller dårlig ranking. Det handler om, at sitet slet ikke bliver indexeret og ikke har ranket i top 1000 på google i de 6 måneder jeg har haft sitet - det er unaturligt.
Jeg er 100 % klar over at de links der er til sitet er junk, så du behøver ikke fortælle mig det igen :) Vi tager hvert vores valg, og mit er jo så den slags..
@Brian - tak jeg vil i hvertfald have det i baghovedet fremover :)
@Michael - det handler ikke om en ensidig linkprofil eller dårlig ranking. Det handler om, at sitet slet ikke bliver indexeret og ikke har ranket i top 1000 på google i de 6 måneder jeg har haft sitet - det er unaturligt.
det har jeg fuldt ud forstået men nu er det jo en meget ens links profil og nærmeste værdiløs så afgjort jeg forstår godt det ikke ranker i top 1 million , jeg ville være overrasket vis var i 1000 med den links profil , jeg er slet ikke overrasket over det ikke er indekseret da det er mod siden er en meget lav kvalitet i meget meget meget meget meget lav grad
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
@Michael hvis links afgjorde om et site blev indexeret så var der godt nok mange sider rundt omkring i lille Danmark der aldrig ville blive indexeret...
@Deleuran ja det var da en mulighed, selvom jeg synes indholdet er for skrabet til, at jeg vil besvære Google med et manuelt review.
@Michael hvis links afgjorde om et site blev indexeret så var der godt nok mange sider rundt omkring i lille Danmark der aldrig ville blive indexeret...
ja korrekt jeg der er mange sider ligesom din der er svære at indekseres og dårlige links profil kan direkte gøre det mere besværligt efter de seneste google opdateringer , ja der et godt er bedre 20 dårlige og faktiske kan enkel lige nu bare social facebook være bedre end dine links da det er profil links og sider er meget lavt ranket så korrekt det kan være nemmere nærmeste uden links end en side med dårlige lige som din side
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg kan lige følge op med en konklusion på denne problemstilling.
Jeg har nu købt et domæne som minder om det oprindelige pave-diamond-rings.org, som dog er væsentligt dårligere, da det oprindelige var et Exact Keyword Domain og dette ikke rigtig kan kaldes et sådant.
Mén jeg flyttede hele indholdet og redirectede det oprindelige domæne til det nye. Det nye domæne er nu fint indexeret og alt i den skønneste orden.
Så ja jeg vil som udgangspunkt sige, at et site snildt kan blive deindexeret i Google, og det ser ud til, at det var tilfældet her.