Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor bliver sådan noget her ikke straffet af google ??

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej min ven

her får du lidt info fra en som udelukkende laver black hat seo       -  og ja det virker  også i dag   

Jeg har spammet mig til tops i google det vil side side 1    kun ved hælp af spam,links    og ja det virker også på meget høj Konkurrence søgeord som for eksempel "webshop"  

men der er jo kun 10 pladser   -  men 10.000 hjemmesider som laver webdesign og webshop´s som alle vil på side 1 

Philip Mahler tillykke med fødselsdagen

PS...:    hvorfor spilde sin dyrebar tid på et enkelt amerikanske lorte firma som google

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 19:22

Uanset om teksten er samme farve som baggrunden eller ordene er skjult, så vil ens keyword density da være for høj, altså over 5%

Hvis der benyttes Black hat seo på en hjemmeside, vil Google så ikke stoppe siden hurtigere end at man kan sige " top placering " ?

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:40

NEJ GOOGLE ELSKER BLACK HAT SEO    -  TRO MIG

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jens Andersen:
Hvis der benyttes Black hat seo på en hjemmeside, vil Google så ikke stoppe siden hurtigere end at man kan sige " top placering " ?

Nej, black hat er jo kendetegnet ved at man manipulerer Google groft imod retningslinjerne på måder så man ikke bare bliver busted den første uge man gør det. Risikoen er naturligvis større ved at bruge diverse blackhat metoder, men metoderne ville jo slet ikke blive brugt hvis Google med det samme smed siden ud af indekseret.

Hele den her debat præger af at folk ser ud til at tro Google enten ser tingene sort eller hvidt, men det er ca 10.000 grå nuancer ind imellem som det lader til de fleste glemmer.

Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:23

Ja ja   Thomas    vist lidt overdrevet   der er  ca 10.000 grå nuancer ind imellem   -    og udover det hvor kommer linkbuilding fra  er det ikke en Black HAT ting og linkbuild

alt det med at linkbuilding -  Kommer fra Rusland   og hvad taler alle om i dag linkbuilding  linkbuilding linkbuilding linkbuilding

og hvem er så syg og betale 500 kr for 12 links  eller 30 links (små artikler)  for 5000 DKK for - 12 eller 30  links giver ikke værdi til et website  tro mig Google er total ligeglad med 30 links tro mig  

http://www.linkbuildingpakke.dk/

PS...:    hvorfor spilde sin dyrebar tid på et enkelt amerikanske lo... firma som google

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)