her får du lidt info fra en som udelukkende laver black hat seo - og ja det virker også i dag
Jeg har spammet mig til tops i google det vil side side 1 kun ved hælp af spam,links og ja det virker også på meget høj Konkurrence søgeord som for eksempel "webshop"
men der er jo kun 10 pladser - men 10.000 hjemmesider som laver webdesign og webshop´s som alle vil på side 1
Hvis der benyttes Black hat seo på en hjemmeside, vil Google så ikke stoppe siden hurtigere end at man kan sige " top placering " ?
Nej, black hat er jo kendetegnet ved at man manipulerer Google groft imod retningslinjerne på måder så man ikke bare bliver busted den første uge man gør det. Risikoen er naturligvis større ved at bruge diverse blackhat metoder, men metoderne ville jo slet ikke blive brugt hvis Google med det samme smed siden ud af indekseret.
Hele den her debat præger af at folk ser ud til at tro Google enten ser tingene sort eller hvidt, men det er ca 10.000 grå nuancer ind imellem som det lader til de fleste glemmer.
Ja ja Thomas vist lidt overdrevet der er ca 10.000 grå nuancer ind imellem - og udover det hvor kommer linkbuilding fra er det ikke en Black HAT ting og linkbuild
alt det med at linkbuilding - Kommer fra Rusland og hvad taler alle om i dag linkbuilding linkbuilding linkbuilding linkbuilding
og hvem er så syg og betale 500 kr for 12 links eller 30 links (små artikler) for 5000 DKK for - 12 eller 30 links giver ikke værdi til et website tro mig Google er total ligeglad med 30 links tro mig