I forbindelse med, at jeg arbejder om sommeren i Lloret de mar i Spanien, én af Europas største festbyer for unge, søger jeg samarbejdspartner, investor el. én med forstand på at lave app/hjemmeside. I gennem flere år er der blevet solgt "vip cards" (diskotek-kort/rabat kort) til turister, der er her på ferie. Nu er dette kort så småt ved, at blive udfaset til fordel for en app., som alle turister så kan købe når de er her på ferie. Der med ikke sagt, at vip kort ikke bliver solgt i stor stil stadigvæk. ca. 10.000 stk. pr 2 uger. Dette koncept ønsker jeg, at videreføre til Kbh. hvor der kommer mere end 1 mill. turister. Disse turister ønsker, som i alle andre byer vel også, at få rabat til barer, diskoteker, restauranter m.m. Jeg har allerede undersøgt markedet for "club cards" samt app. i Kbh og der findes intet der til dels minder om dette koncept. Jeg søger derfor interesserede, der kan se ideen i, at sælge "club cards/app" til turister i Kbh. Et "club card" skal fx. koste 35 eu, her efter 12 eu første gang den besøgende ankommer til disko (inkl. 3 drinks) her efter 5 euro pr aften. Disko, bar, restaurant osv., der er med på "club card" får del af de penge selve kortet koster. (35 euro). Endvidere skal kortet give fx. 40-50% på drinks i de på gældende barer, diskoteker osv. Måden hvor på, at budskabet om et sådan kort/app kommer ud til folk er via evt. samarbejde med visit copenhagen. Eller via hoteller (som får % af solgte kort), eller via infoboder strategiske steder i Kbh. hvor turister ankommer. Se evt.: http://www.illoret.com/index.html# Mvh. Sander Pennerup |
Det er sikkert mig der er tungnem, men jeg kan ikke helt gennemskue prisætningen... Betaler man 35 euro for et "dags club card" og derefter 12 euro (altså 35 + 12 euro for to dage) eller hvad?