Hej Jeg forsøger at få min hjemmeside højere op på googles søgning. men min hjemmeside er hos unoeuro og alt ligger i en public mappe dvs. at uanset hvilke af mine sider man besøger så er adressen altid den samme i browseren. Der kommer altså ikke til at stå www.xxxxx.dk/priser.html, men blot min hjemmeside www.xxxxx.dk. Udfra hvad jeg kan læse mig frem til så gør det jo at jeg i google webmaster ikke kan indsende sitemaps og derfor ikke får optimal placering på google. Min hjemmeside er lavet og håndteres i frontpage og siderne ender på htm ikke html. håber på gode råd mvh Landvad
|
Landvad:men min hjemmeside er hos unoeuro og alt ligger i en public mappe dvs. at uanset hvilke af mine sider man besøger så er adressen altid den samme i browseren. Der kommer altså ikke til at stå www.xxxxx.dk/priser.html, men blot min hjemmeside www.xxxxx.dk.
Din hjemmeside ligger i det der hedder en frame (altså en ramme) som er en meget gammel måde at lave indhold på hvor menuen og sidehovedet bliver på samme sted. Det kræver utroligt meget at kunne søgeindeksere dette så den eneste mulighed du har er at lave siden om.
Landvad:Min hjemmeside er lavet og håndteres i frontpage og siderne ender på htm ikke html.
Det har ingen betydning om hvad den ender med. Det du skal er at skrotte Frontpage og få lavet din hjemmeside i et CMS. Det er et program der gør det nemt for dig at lave nye sider og bonusen er at din hjemmeside bliver nemmere at indeksere for søgemaskinerne.
Der er mange der vil falde over benene for at kunne give dig et tilbud men jeg vil anbefalde dig at snakke med nogle få stykker og høre hvad de siger.