Jeg har i et stykke tid, gået og tænkt over at starte min egen "virksomhed" hvor jeg havde tænkt mig at starte en bil polering. da det er noget jeg går op i og fordi det er billigt at komme igang, da jeg skal til at starte på 2. år på HHX, var det tænkt som noget jeg skulle bruge aftenen/weekender på.
hvordan kommer jeg igang og hvad skal jeg overveje, da jeg er helt grøn på området :), men har altid haft en drøm om at blive selvstændig.
er der en masse jeg skal registere og skal indgive, eller er det bare en annonce i lokal avisen og så starte stille ud??
Jeg tror også han tænker på hvor du vil gøre det, altså om det er hjemme hos dig selv eller om du har lokaler andre steder. Som jeg ser det kræver det alligevel en del at skulle starte op, jeg tænker bl.a. på følgende:
Hvor skal det foregå? Hvordan skal du skaffe kunder? Hvordan skal folk booke en tid? Skal der sørges for noget forsikring?
Jeg har ikke styr på hvordan man polerer en bil, men er der miljøhensyn du skal tage højde for? Spildevandsafledning osv.