Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på webshoppen fangrej.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 149
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

I dag åbner jeg ligeså stille www.fangrej.dk med to kammerater, og dermed kan vi endelig starte op, selvom det blev overvejet at sælge den, inden vi starter i gymnasiet her om et par uger. Men nu gør vi det, for det har vi lyst til.

Dermed ville vi blive inderligt glade, hvis I gad give noget konstruktiv feedback på webshoppen. Der mangler pt nogle produktbeskrivelser, og CVR-nr. er på vej.

Hvis der skulle sidde nogle fodboldfans derude, så har vi i øvrigt 10% rabat til aminoer, hvis du bruger koden "amino" i kurven. Og tør du like vores facebook-side, ville det selvfølgelig også betyde meget for os.

Mvh

Kristian, Casper og Daniel

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 13:38

"Fangrej"  troede lige det var noget med at fange rejerBig Smile

Det danske sprog....

Du skal få kørt noget stave/grammatikontrol  - der er et par svipsere.
Hvor er CVR-nummer?

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 13:41

Hej drenge,

Tillykke med med lanceringen, det er altid cool!

Jeg har stillet nogle punkter op, som jeg synes, I skal have forbedret:

1. Få jer et ordentligt logo.

2. Få mere indhold på siden.

3. Få en mere fangende slider - og sørg også for at billederne er lige store og i god kvalitet.

4. "Tilbud", "Nye varer" "Kontakt os", skal de ikke være en del af sidebaren? Lige nu står de meget for sig selv, og det er svært at få øje på dem.

5. Skift PayPal ud med en ordentlig betalingsløsning.

6. Gør op med jer selv, om markedet ikke er for domineret af eksempelvis UniSport.

7. Få jer en ordentlig mail. (kontakt@fangrej.dk)

Fortsat god dag.

Med venlig hilsen,

Christian

Rådgiver hos Billy's Billing.

Tilmeldt 18. Apr 11
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 14:29

Tak for svarene, begge! Vi har i forvejen været opmærksomme på noget af det, I har pointeret, og vi ser på at få det rettet. Mht. CVR-nr. er det på vej. :)

/Daniel

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:14

udnyt titlen bedre den til google det kan gøre man fanger emmet lidt hurtigere og lav denne titlen unik på hver eneste underside og brug de 70 tegn der vises på google

overveje hurtigt noget andet end paypal der er sikkert et stort frafald når det er på siden

længere produkt beskrivelser på siden eksempelvis  http://fangrej.dk/tottenham/112-tottenham-rygsaek-morkebla.html hvor mange liter kan rygsække indholdene , dens mål , vægt , vaske anvisning , er den vandafvisende ,antal rum med mere

jeg savner social medier på siden især facebook er vigtigt men der er google plus også på vej frem ad så det ville jeg også satse på

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Næstved
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 17:11

er designet ikke set før til en golfbolde shop?

Tilmeldt 18. Apr 11
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 17:28

Hej Mikael. Tak for din feedback - netop dig var én af de personer, som jeg personligt håbede på, ville skrive lidt til os ;) De resterende produktbeskrivelser er som sagt på vej, og jeg er lidt ked af, at du ikke har opdaget facebook-ikonet i toppen. Måske skulle vi overveje en likebox i sidebaren i stedet... Google plus er hermed taget med i vores overvejelser.

Kim: Ikke så vidt, jeg ved.

Fra Næstved
Tilmeldt 22. Mar 12
Skrevet kl. 17:34

Jamen så håber jeg ikke det er noget du har givet mange penge for, da der er en tro kopi her http://golfboldeshop.dk/

Tilmeldt 18. Apr 11
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 17:37

Det er et Premium-template, så penge har vi da betalt for det. Surt, men jeg kender overhovedet ikke til den shop.

/Daniel

Fra Næstved
Tilmeldt 22. Mar 12
Skrevet kl. 17:38

Ahh troede det var home made :) men så er der jo en logisk forklaring alligevel

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)