Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Naturligbodybuilding.dk

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Michael.. 

For det første super fed side du har fået lavet dig, fangede mig selv i at sidde og læse alle de første 5 begynder råd / artikler som du har skrevet.. Fedt design også, helt klar en side jeg vil bruge frem over..

Det sjovt jeg skal faktisk lige til at starte med nogle træning nu her så tror da jeg vil prøve at følge det program du har lagt ud :)

Held og lykke med det!

Mvh Emil  

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Tak for jeres feedback, det betyder utroligt meget. Ang. logo´et så er det lidt utydeligt da jeg nok må indrømme at jeg fik lavet det lidt som en test først og var ikke sikker på om jeg ville bruge det, så den bliver lavet rigtigt ;O). Emil, det lyder super, og der skal nok kommere mere guf på siden. Hvis du eksv. har et spørgmål til noget, så sender du bare en email.

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra Varde
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

En ide som måske kunne komme på siden med tiden kunne være nogle små video / youtube klip om hvordan man udføre de forskellige øveleser ordentligt da det jo er nybegynder som du har haft fokus på + som du skriver det er vigtigt at man lære det ordentligt fra starten af :) 


Ellers har jeg lige et hurtig spørgsmål til dit fullbody skema, der under hvor der står sæt, skal man skrive hvor mange kg man har på eller hvad skal der skrives der? :)

Altså så der eks. kan ses en fremgang fra sæt 1 til sæt 5? 

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej emil. Planen er også at der kommer et øvelses bibliotek, men jeg skal lige at "basis" tingene lavet først, så det er absolut planen :O)

Ang. Programmet sp skal jeg vist lige lave en nemmere tilgang til det.

Jo, der hvor der står sæt1, sæt2, sæt3 osv. der skal du skrive hvor mange kg. du tog.

Så der hvor der står Sæt (der skriver du bare 3) Reps (der skriver du 8), og så bruger du felterne Sæt1, Sæt2, Sæt3 til at skrive din vægt ind.

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael!

Rigtig fin hjemmeside, nem og overskuelig. - Jeg tror da godt vi kan lave et samarbejde i fremtiden hvis det har interesse, da alle mine produkter selvfølgelig er 100% godkendte til det danske marked!

Når det er sagt - jeg så gerne du uddybede dine "teorier" lidt..

F.eks. "For en person som vejer 90kg uden nævneværdig motion i dagligdagen, er det anbefalet at man får 0.8g/kg. dette vil så være ca. 80g protein per dag."

- Det er korrekt og fint skrevet, men at du så bagefter siger "For en person som træner hårdt i centeret er det anbefalet at man intager ca. 200g protein per dag." ( her vil jeg skære det endnu mere ud!. 

F.eks. "Ved hård fysisk træning nedbryder du muskelfibre og protein er alfa omega når det kommer til at opbygge nye! - En person der dyrker hård fysisk aktivitet med henblik på at øge sin muskelmasse bør indtage 1,5-3g protein pr. krops kg."

F.eks.

..

Håber du kan bruge det til noget . -)

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Richard. Rigtig godt indlæg du kom med, og ja det kunne jeg godt have uddybet. Det er faktisk lidt med vilje at jeg undgår at det bliver alt for "teknisk" for det gør andre hjemmesider rigtig godt. men som du skriver det, giver det god mening så den tror jeg da lige at jeg snupper med ;O).

Ang. samarbejde så er det absolut noget jeg har i tankerne, så jeg vil da lige bruge noget tid på din side og så vende tilbage til dig så snart at mine mere akutte ting er afklaret :O)

Ang. programmet Emil og andre, så er det ændret så det skulle være lige til at gå til.

Tak for alle jeres god råd.

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Fin side, du har fået lavet. Du er dog oppe imod nogle store brands, såsom Bodylab, Bodybuilding, Bodyman osv.

Det er vigtigt, at du har kildeanvisninger med, når du eksempelvis skriver: "For en person som træner hårdt i centeret er det anbefalet at man intager ca. 200g protein per dag." - Jeg træner selv en del, og har ALDRIG hørt om dette udsagn før. Har derimod hørt, at man skal gange sin vægt med 2, for at få den rette mængde protein. Så hvis en mand vejer 70 kg., så skal han have 140 g. protein pr. dag.

Du skriver også, at Proteinpulver indeholder kalorier, det har jeg altså heller ikke hørt før? Er du sikker på, at du ikke blander Weight gainer og Proteinpulver sammen her? :-) (Weight gainer indeholder både Protein puver og kalorier.)

Det jeg prøver at sige, er, at når man har med ting at gøre, der har en effekt på kroppen, så er det altså vigtigt, at man har de rette informationer med - og alt skal kunne dokumenteres.

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra Odense
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  Bukephalos Media ApS Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Johnsen:
Du skriver også, at Proteinpulver indeholder kalorier, det har jeg altså heller ikke hørt før?

Tænker du ikke på kulhydrater? For jo, selvfølgelig indeholder proteinpulver kalorier - i hvert fald hvis der er protein i. :-)
Men som regelt er der nu stadig også nogle kulhydrater i proteinpulveret.. 

Køb dit flagesalt online på Flaky.dk

Fra Ubby
Tilmeldt 22. Jul 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

super god side og nem at gå til og spændende artikler. Det eneste der mangler er en forklaring af de forskellige øvelser. Det er i hvertfald der jeg tit springer fra når jeg kigger trænings programmer. Helst med tegninger/billeder, da videoer godt kan blive lidt uoverskuelige og ikke er så nemme at hive med i centeret (det ville selvfølgelig stadig være rart at kunne se dem)

Men alt i alt en rigtig god side... Jeg slugte ihvertfald alle artiklerne :)

Mvh Jack Jørgensen

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian og tak for dit indlæg

Kildeanvisinger i bodybuilding verden kan jeg sagtens komme med, men som du nok også selv ved så er bodybuilding verden fyldt med henvisninger og studier som modsiger hinanden. 200g protein per dag er baseret på de 90kg.... det var en typo og er rettet. Jeg kan give dig 100 forskelige meningner, udregninger, studier mv. til at finde dit protein indtag, men fakta er at ingen er sikker på hvor meget man reelt behøver. Jeg vil senere skrive in udregning som skulle være til at forstå for alle :O)

Ang. kalorier i protein. Der er ALTID kalorier i protein pulver. tror også du blande kulhydrater sammen med kalorier ;)

Michael

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)