Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ønsker at starte en webshop, er det mon umuligt?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Honning.

Der er kommet nogle rigtig gode forslag og stor hjælp til din søgen. Håber du lytter til dem alle :) 

Når eller hvis du kommer til det punkt at du skal have en webshop op at køre, så skal du være velkommen til at kontakte mig for en uforpligtende snak om dine muligheder.

Du kan indtil da se hvad vi tidligere har lavet og kan tilbyde at løsninger til en iværksætter som dig.

Vi har gjort det til vores ekspertise at lave webshops til nyopstartet, og sat vores priser derefter også - I den billige ende :) Kvaliteten, servicen og håndværket er til gengæld i den høje ende.  

Se mere på EuDesign.dk 

Har du nogle spørgsmål vil jeg meget gerne være behjælpelig og svare så godt jeg kan.

På forhånd tak og have en dejlig aften.

Mvh. Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 23:35

Hej Honning82

Det er skam muligt så længe viljen er stor nok.

Du har ret i at der er meget at overskue og tage fat på når der startes helt fra bunden.

Vi har mange års erfaring i at drive reklamegave virksomhed og i at rådgive mindre firmaer omkirng markedsføring. Vi bevæger os langsomt hen imod også at rådgive omrking opstart af virksomhed/webshops fra A-Z.

Hvis du ønsker det, kan du slå din pm til så jeg kan skrive til dig, eller du kan maile på brian@xpresstryk.dk hvis du ønsker en "mail snak", telefonsnak eller et par timers rådgivning om alt fra A-Z.

Det koster absolut ingenting og det er ikke betinget af at du handler hos os. For os drejer det sig om at hjælpe, få et lead til, måske senere handel, samt et håb om at du bliver glad for rådgivningen, og at vi må bruge dig som lidt af en case story - det er noget du kan tage stilling efter rådgivningen.

Så skriv som sagt endelig til mig/os hvis du ønsker en snak om hvad du skal være opmærksom på, tips og tricks samt evt. en design profil når du når dertil (denne vil i en vid udstræning heller ikke koste noget).

Held og lykke med dit projekt.

Mvh Brian

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 17:19

Hej

Du skal ha et firmanavn og et domæne på plads.

Så skal du ha kontakt til leverandører.

Når det er på plads, kan du finde en egnet udbyder.

Du er velkommen til at kontakte mig.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Videbæk
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 39
Fra  Team-nord Skrevet kl. 23:14
du skal samtidig væremopmærksom på at, en webshop ikke blot er en webshop - den skal der også arbejdes med. Sommerferien 2011 brugte jeg på min hjemmeside og webshop, og må idag erkende at hjemmesiden er fin, men webshoppen fungerede ikke. Resultatet er at jeg har købt et magento produkt og fået et firma til programmerne min webshop, der omplaceres snarest. Jeg vidste troede at havde man en hjemmeside, kom salget af sig selv...men jeg må erkende at jeg ikke vidste nok om googleadwords, metadata mm.....det skal du få hjælp til!
Dertil kommer udgifterne med webshoppen - hoastmaster, domine, webhoteller, betalingssystem, fakturaservice mm. Få styr på det inden du starter, så du bruger tiden rigtigt.
Med alt det i mente, behøver det dog ikke koste alverden, især hvis du finder nogle gode leverandører
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 13:36

...

Tilmeldt 5. Aug 12
Skrevet kl. 13:37

..

Tilmeldt 26. Aug 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 14:09
Modigt starte en webshop i krisetid. Mange webdhop lukker slukker
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 14:43

nysgerrigheden:
Modigt starte en webshop i krisetid. Mange webdhop lukker slukker

Modigt eller klogt?

Det handler bare om at finde en god (gratis) traffik kilde og få et killer conversion optimization firma indover eller hvis man kan selv så gør det selv (det er billigere) :-) 

Tilmeldt 5. Aug 12
Skrevet kl. 14:59

viljestyrken er vejen til succes :-) glæder mig til udfordringen !!

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 15:07

Hej jeg vil rigtig gerne hjælpe dig med at lave web designet. 

vi kunne evt, lave en skitse og du kunne fortælle os om du er interesseret 

hilsen 

Claus Koch

LabSec

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)