Hej Honning. Der er kommet nogle rigtig gode forslag og stor hjælp til din søgen. Håber du lytter til dem alle :) Når eller hvis du kommer til det punkt at du skal have en webshop op at køre, så skal du være velkommen til at kontakte mig for en uforpligtende snak om dine muligheder. Du kan indtil da se hvad vi tidligere har lavet og kan tilbyde at løsninger til en iværksætter som dig. Vi har gjort det til vores ekspertise at lave webshops til nyopstartet, og sat vores priser derefter også - I den billige ende :) Kvaliteten, servicen og håndværket er til gengæld i den høje ende. Se mere på EuDesign.dk Har du nogle spørgsmål vil jeg meget gerne være behjælpelig og svare så godt jeg kan. På forhånd tak og have en dejlig aften. Mvh. Jesper Krogfelt |
Hej Honning82
Det er skam muligt så længe viljen er stor nok.
Du har ret i at der er meget at overskue og tage fat på når der startes helt fra bunden.
Vi har mange års erfaring i at drive reklamegave virksomhed og i at rådgive mindre firmaer omkirng markedsføring. Vi bevæger os langsomt hen imod også at rådgive omrking opstart af virksomhed/webshops fra A-Z.
Hvis du ønsker det, kan du slå din pm til så jeg kan skrive til dig, eller du kan maile på brian@xpresstryk.dk hvis du ønsker en "mail snak", telefonsnak eller et par timers rådgivning om alt fra A-Z.
Det koster absolut ingenting og det er ikke betinget af at du handler hos os. For os drejer det sig om at hjælpe, få et lead til, måske senere handel, samt et håb om at du bliver glad for rådgivningen, og at vi må bruge dig som lidt af en case story - det er noget du kan tage stilling efter rådgivningen.
Så skriv som sagt endelig til mig/os hvis du ønsker en snak om hvad du skal være opmærksom på, tips og tricks samt evt. en design profil når du når dertil (denne vil i en vid udstræning heller ikke koste noget).
Held og lykke med dit projekt.
Mvh Brian