Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DYGTIG programmør/systemudvikler fra kbh-omegn søges!! (IVR system, database, ratingsystem)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gået med denne idé i snart et lille år. Har prøvet at glemme den flere gange, da jeg har et andet projekt kørende, men den bliver ved og ved med at poppe op.

Ideen/systemet skal benyttes i en branche i vækst, og vil revolutionere denne. Systemet vil spare virksomheder for rigtig rigtig mange penge, og vil samtidig effektivere en meget essentiel process, som i dag er et stort problem i branchen. Og vi snakker ikke om et par promiller, men nærmere 20-30% er mit gæt.

Systemet vil som sagt revolutionere branchen fuldstændig, og hvis det kommer til at fungere i praksis som ønsket, så vil systemet have en værdi af mange mange millioner bare i Danmark, og vil have et kæmpe potentiale internationalt.

Systemet skal bestå af flere forskellige ting. (Jeg ved intet om programmering, så håber det er til at forstå)

- Et IVR(interactive voice response) system som skal operere ud fra kommadoer som kommer fra det website systemet er tilknyttet.

- En kæmpe database med en masse informationer om forskellige profiler (Som bruger skal man have egen kalender tilknyttet, samt kunne redigere i profilen samt kalender)

- Et ret avanceret rating-system som bla ud fra google.maps skal tage højde for lokation, tidligere bedømmelser, og ud fra de valg der bliver truffet igennem IVR-systemet, samt en masse andre faktorer.

Hvad bibringer jeg med udover ideen?

Jeg har stort kendskab til branchen gennem en tidligere topchef.

Kontakt til en virksomhed som er villig til at beta-teste, så produktet kommer til at stå 100% skarpt.

Derudover er mine kompetencer marketing og produktudvikling.

Min tanke er at udvikle en prototype som på professionel vis kan fremvise produktet. Derefter vil jeg forsøge at få investorer indover, eller simpelthen sælge ideen til nogle af de store internationale virksomheder(Hvis vi kan bevise det virker i praksis, så vil det overhoved ikke være et problem at sælge ideen, den kan jeg garantere).

Ejerskab snakker vi om.

Synes du det lyder spændende så send mig en PM, hvor du beskriver dig selv kort, samt tidligere erfaringer med programmering/systemudvikling. Du skal på den ene elller anden måde kunne fremvisse dine færdigheder, og meget gerne have erfaringer med de overnævnte systemer.

Du skal være fra kbh eller omegn, da jeg ikke vil ud med ideen over mail.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 20:07

Jeg har ikke tiden, men vil give et råd med, ud fra hvordan jeg læser kravene:

Det system er yderst krævende. Det kommer til at tage mange timer at kode - rigtig mange. Dvs. at du skal have fat i en dygtig programmør, samtidig med personen har fritid tilovers.

Betaler du for det ude i byen hos et dansk firma er det 500.000 DKK+. Er det en partner du er ude efter, så tror jeg ikke mange er game for under 30-40% ejerskab. Der er meget få som vil smide så mange timer efter et projekt, uden de er garanteret et eller andet.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 20:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for dine råd Lars!

Et sådan system vil kræve rigtig rigtig mange timers arbejde, og jeg er endda i den overbevisning at det ikke kan klares af en mand alene.

Derfor. Det jeg søger er en dygtig herre, som kan lave en prototype. Den skal langfra være funktionsdygtig, den skal bare kunne vise hvordan slutproduktet vil fungere. Altså kerneelementerne skal kobles sammen, så man har noget at vise til en investorer.

Det er altså blot for at kunne visualisere produktet. 

Beklager hvis det ikke fremgik tydeligt nok i mit opslag.

Jonas

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 21:51

Jonas:
Jeg fik ikke læst det grundigt nok. Nu er det i hvert fald gjort klart her i debatten :-)

Mange gange held og lykke. 

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 22:36

Det helt fint, nu er det skåret ud :)

Mange tak skal du have!

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 16:19

Jeg har endnu ikke fundet rette vedkommen. Måske du kender en der kan hjælpe mig? i så fald må du MEGET gerne sende ham et link til denne tråd.

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 22:11
Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 21:30

Ked af alle de bump, men har stadig ikke fundet den rigtige.

Fra Kolding
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:13
Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 22:28
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)