Hej Aminoer. Jeg er igang med og starte min virksomhed/Webshop som sælger Elektronik som: Iphone |
Nu er det jo en gevaldig svær branche at slå igennem på, og det er ikke ment på den måde, at det skulle være skidt.
Dog tror jeg ikke, at du skal tænke så meget over navnet, men mere den service du vil yde, og hvordan du vil skille dig ud fra de andre konkurrerende virksomheder - for det bliver man nød til, hvis man vil sælge it-produkter på nettet.
Personligt køber jeg ALT mit elektroniske udstyr hos Komplett.dk, og det er grundet deres service og pris, samt produktsortiment.
Derudover, så håber jeg, at du har sat dig godt ind i købeloven, for it-branchen er nok den branche, hvor man modtager flest returprodukter og reklamationer, så det skal der i hvert fald være styr på, hvis man vil drive en it-sælgene virksomhed.
Jeg har selv siddet som serviceansvarlig i en elektronikvirksomhed i Danmark, og det er virkeligt et kæmpe arbejde at håndtere reklamationer indenfor denne branche - i hvert fald når der kommer mange af dem.
Ovenstående er ABSOLUT ikke skrevet for at skræmme dig fra dit projekt, tværtimod! Det er mere for at forberede dig lidt på, hvad det er du går ind til. Men hvis du har tænkt tingene igennem, så klø på!!! Det er det eneste rigtige.
Held og lykke med projektet, og tænkt mere over din søgeoptimering af siden, end navnet derpå! God wind!