Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til Youtube?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Mit store projekt der er i ovnen hos mig - der skal jeg helst bruge youtube eller et alternativ hvor jeg kan embedde videoer der skal bruges.

Jeg tror sompelthen ikke det kan betale sig for mig, at begynde og købe mig ind på en VTS eller en Server da de ikke tilbyder særligt meget trafik. og hvis man nu sagde jeg har 30K visninger om måneden af forskellige videoer på 30 sek til 2 min  - så koster det jo kassen da jo ingen kan tilbyde "Ubegrænset Trafik" - eller?

Men er der et alternativ hvor jeg kan embedde - og evt helt fjerne tilgangen til sitet som man nu gør med youtube og reklamer. Betaler gerne lidt for det om måneden.

Nogen der ved noget?

Supply Chain blæksprutte

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved at betale en mindre ydelse (ca 1200 kroner om året) har du adgang til vimeo Pro. God kvalitet og rigeligt med trafik..

Ellers er der også blip.tv - gratis, men halter gevaldigt i billedekvaliteten.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Jun 08
Indlæg ialt: 60
Fra  Company Pictures Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også lige skiftet fra en temmeligt dyr løsning til Vimeo Pro og kan kun anbefale det Smile

Videoproducent hos Company Pictures

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg overvejer stærkt også en anden end på min http://www.metacafe.com/ på min side dog synes jeg der er mindre reklame på min video end der er på youtube

men jeg kan dog ikke lige se om hvordan man undgår at linke til wimeo.com ved deres pro ordning den fortår jeg ikke rigtige

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kejseren,

Jeg kan også varmt anbefale dig Vimeo Pro: https://vimeo.com/pro

Du får et væld af tilpasningsmuligheder og super billedkvalitet, uden at skulle bekymre dig om hosting af videoerne, til relativt få penge.

Mvh

Tobias E

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

ok. kan være jeg skal prøve det.

Er der nogen form for uploads af andre end jeg selv når det er min "account"?

mine brugere skal jo uploade til et eller andet sted før jeg godkender og smider vandmærke på. kan være det så skal være en VPS løsning kun til uploads - der må vel være fuld trafik når det er upload?

Supply Chain blæksprutte

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)