Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du en god "konverteringsoptimist"? :)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften lyder (måske lidt forkert ordlyd)? Smile

Jeg er på alvor kig efter nogle der kan lave konverteringsoptimeringwebshoppen linella.dk.

Er der nogle af jer Amino'er der kan anbefale nogle, hvor prisen og kvaliteten hænger sammen? 

Jeg har selv været i kontakt med Steffen Daleng fra Profitize. De lyder utrolig seriøse - men har ikke den helt store viden inden for dette område, så lidt gode råd ville være dejligt  Smile

På forhånd tak

Maj

Hair extensions i remy hår 

Køb clip on hår ekstensions

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Astrup er også meget dygtig til feltet! Han har bl.a. også gæsteblogget hos ovennævnte Vadskær med nogle af hans imponerende resultater fra hans nylige tid i Coolstuff.dk.

Se: Nikolajam.dk

Fra Søborg
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas,

Helt enig og jeg har også set hans navne flere gange på nettet :)

Men kender du det, jeg tør næsten ikke engang at spørge om prisen - da han jo som sagt er den største og derved også kan retfærdiggøre en højere pris.

Da jeg selv ikke er expert på området er jeg sikker på at der er mange dygtige, der kan gøre det til en pris der er mere realistisk for mig. Nu kom det nok til at lyde dømmende over for Morten Vadskær (med min mening om at han ligger i den dyre ende) - hvilket slet ikke er min mening. Men nogle gange skal man måske også være realistisk. Den lokale grønthandler får jeg nok heller ikke sine IT systemer leveret af IBM (Måske en dårlig sammenligning) Smile

Men om ikke andet skal du have mange tak for at komme med et råd som bestemt var godt.

Maj

Hair extensions i remy hår 

Køb clip on hår ekstensions

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Linella Beauty Aps:

Men kender du det, jeg tør næsten ikke engang at spørge om prisen - da han jo som sagt er den største og derved også kan retfærdiggøre en højere pris.

Men typisk får man jo også mere for den højere pris. Det kan enten være at han kan leverer 1 procentpoint højere konvetering, eller laver optimeringerne på halvdelen af tiden af andre. Er det så ikke værd at betale en højere timepris ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Linella Beauty Aps:
Men kender du det, jeg tør næsten ikke engang at spørge om prisen - da han jo som sagt er den største og derved også kan retfærdiggøre en højere pris.

Jeg kender ikke prisniveauet - men har dog et pud på, hvad der skar, hvis du spørger om prisen: han svarer og så kan du sige ja eller nej ;o)

Den rigtige hjælp første gang, kan ofte være den billigste hjælp - også selv om du måske synes timelønnen er høj. Som Halfdan siger, så er der også Nikolaj, og der er mange andre derude. Men med Morten og Nikolaj går du ikke galt i byen.

MVH

Thomas

Fra Søborg
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg kan kun give jer ret.. Jeg skal måske bare "springe" ud i det i stedet for at begrænse mig selv før jeg end har prøvet!

Men jeg modtager gerne råd fra andre der har gode erfaringer med konverteringsoptmering udført af professionelle 

Om det så er i sværvægter klassen eller derunder Smile

Jeg har kontaktet Nikolaj Madsen - og skyder en mail af til Hr Vadskær nu. 

Tak for hjælpen ind til videre - ved google kan svare på det meste, men det er altid rart og får direkte råd fra flink iværksættere.

Maj

Hair extensions i remy hår 

Køb clip on hår ekstensions

Fra Søborg
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

I skal selvfølgelig også være velkomne til at sende en PB til mig, hvis i vil give et tilbud :)

Hair extensions i remy hår 

Køb clip on hår ekstensions

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas og Halfdan: Tak for jeres fine ord. 

Maj; som jeg nævnte i mailen kan jeg også varmt anbefale Vadskær. Jeg giver gerne mit syn på den bedste løsning for dig. 

Fra Søborg
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj det er meget pænt af dig. Jeg har set din mail - og du vil få et svar i aften eller i morgen :)

Maj

Hair extensions i remy hår 

Køb clip on hår ekstensions

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)