DBM.dk sælges Dit Brugt Marked Danmarks Billigste Mobiler Danmarks Bedste Modeller Danske Bureaukratiske Møgører Mulighederne er mange med et domænenavn bestående af 3 bogstaver. Da jeg ikke har tid til at passe DBM har jeg besluttet at lægge sitet ned midlertidigt. Samtidig har jeg besluttet at droppe alt samarbejde med affiliatefirmaer, da det er for tidskrævende at holde øje med de forskellige kampagner. DBM har siden starten i 2007 kørt som et gratis annoncemarked, og med indtægter fra bannersalg, Adsense, affiliateprogrammer m.v. Om DBM skal fortsætte som annoncemarked eller bruges til noget helt andet må tiden vise, men systemet som ligger bag sitet (har kostet mig 250.000 + senere opdateringer) kan bruges til mange forskellige ting. Kan du bruge systemet eller domænet er jeg åben for et godt tilbud. Jeg er ikke interesseret i henvendelser om samarbejde eller andre kreative løsningsforslag.
System:
Domæner:
Anden info:
Send en mail med dine kontaktoplysninger til kr@shopnyt.dk hvis du ønsker mere info.
Med venlig hilsen Kurt
|
Hej Kurt.
Du har nogle interessante sites til salg og synes det er syndt at du ikke kan dokumentere indkomsterne - Hvorfor kan du ikke det?
Dine sites er der stor potientale i, er jeg sikker på og hvis du kunne dokumentere indkomsterne, ville du have langt nemmere ved at sælge siderne.
Bare af ren nysgerrighed, kunne jeg godt tænke mig at vide en mindstepris på sitet, man ved aldrig om det er et projekt man skal springe ud i.
Held og lykke med salget.
/martin