Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt website

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Hjemmesiden ser meget tom ud mht. tekst. Forsøg at få en del mere tekst på siden, ellers er jeg bange for, at kunderne smutter. Fortæl noget mere om dine erfaringer, referencer og dit firma.

Og så bryder jeg mig heller ikke om farven, vælg noget mere neutralt. :-)

Held og lykke med firmaet!

Med venlig hilsen,

Christian

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra København Ø
Tilmeldt 6. Dec 09
Indlæg ialt: 33
Fra  Reklamebureau Convert TilDanmark.dk Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders,

Tillykke med din nye side.

Her er mine input:

1) Designet har brug for en ordentlig opstramning, hvis du spørg mig. Det virker meget som en hobby virksomhed eller en privat hjemmeside. Søger jeg på blikkenslager tjærreborg, så vill jeg nok vælge disse: http://www.john-josefsen.dk pga. de ser mere professionelle ud - deres design.

2) Brug for flere billeder på hjemmesiden, f.eks. lave en reference-side, hvor du beskriver kort om opgaver du har lavet samt billeder af projektet.

3) Få en reference side, hvor skriver hvem du har lavet for (hvis er det virksomheder) samt kunde-udtalelser. 

4) Jeg ville nok fjerne de ting du har i højre og venstre side, troede man kunne klikke på dem, men kan man ikke.

5) Under din profil få et billede på af dig. Og skriv lidt mere om hvem du er og hvad historien bag dit firma er.

6) Når jeg klikker på galleri står der "under opbygning" - virker useriøst. Enten skal det helt væk eller også skal der være indhold under galleri.

7) Få reklame banner væk fra bunden, det virker useriøst med en reklame for et andet firma inde på en firma hjemmeside.

Håber du kan bruge det til noget..

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Jun 08
Indlæg ialt: 60
Fra  Company Pictures Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,


Jeg vil istemme med ovenstående. Synes ikke looket ser voldsomt professionelt ud. Den blå farve stikker i øjnene, og så ville jeg også få fjernet kolonnerne i venstre og højre side, ligesom reklamelinket forneden virker malplaceret.


Jeg savner desuden mere tekst og billeder (gerne på alle sider), og så kunne der ud over en referenceliste måske også være en ide med en blog. Det synes jeg tit kan få en hjemmeside til at virke mere personlig, så længe den bliver brugt hyppigt.


Derudover kan en præsentationsfilm på forsiden og/eller videoudtalelser fra 2-3 kunder også give et bedre og mere troværdigt samt levende indtryk.


Det var lige mine input. Held og lykke med siden :)

Videoproducent hos Company Pictures

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ingen erfaring som du selv siger, så det er ikke så mærkeligt at du ikke kan lave en professionel udseende hjemmeside.

Jeg vil råde dig til, at gå til en professionel, eller anskaffe dig et færdiglavet tema.

God fornøjelse :)

(offtopic: Christian Johnsen, du har en stavefejl på dit reklame banner - "artkler". Jeg ville have fortalt dig det i en privat besked, men du har slået den funktion fra)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Som gammel blikkenslager/vvs-installatør

Den virker ikke, få focus på dine kerneområder

og fyr din webmaster, og find en til at sætte din side ordenligt op

 

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er enig med de rare menneskernsom giver dig feedback i denne tråd.
Det er ikke altid det man gerne vil høre men hvis du ikke kunne tá kritik ville du jo ikke spørge.
Jeg ville få en helt anden til at lave sitet. Du har jo stort set lavet al tekst så det er lige til at gå til.
Ham fotografen tager al fokus på din forside og ikke på den gode måde. Han må holde sig til billeder for design kan han ikke.
Få taget de billeder som viser dig og dit team af pålidelige håndværkere og smæk det på forsiden sammen med facebook så kører du.
Www.tinocordes.dk kan hjælpe dig
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin hjemmeside, men jeg synes der mangler fotos! - Se som inspiration blikkenslagerhjemmesiden: www.metaldesign.dk.  Venlige hilsner Ulla Hauer.  PS: Hvis du er interesseret i at forhandle drueknæ, så kontakt blikkenslager Bjarne Ørbekker på 40510983.

Tilmeldt 3. Jul 12
Indlæg ialt: 47
Fra  ERTMANIA.DK Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja synes også, at du skal se på www.metaldesign.dk, som er en rigtig god side.

Der er noget ved alle billederne af arbejdet, som virker autentisk. Jeg fik helt lyst til at købe et par drueknæ og jeg har ingen tagrender!

http://ertmania.dk Styksalg af fødevaregodkendte plastspande og plastkurve. 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)