Hej Jeg har en hund som efterhånden er sjældenhed i dk og tænkte om nogle fotografer var interesserede i den ? Jeg har google og søgt men....ingen resultat? Nogle kender noget til denne branche? |
Hej,
Sjov tanke - "hundeudlejning" ...
jeg ved ikke, om det er noget du overvejer som en indtægtsmulighed, eller om det mere er for at give nogen chancen for at få fotograferet en sjælden race (evt. mod selv at få et foto?), for jeg tror, det sidste er det mest sandsynlige.
Der findes jo nogle hundemodelbureauer, men for deres vedkommende tror jeg mere, det handler om personlighed og træningsvillighed end sjældenhed... Men det er da værd at prøve at tage kontakt til et par af dem. Jeg har tidligere lavet et interview med én af dem - det kan du læse her, hvis du har lyst...?
Der findes også fotografer med speciale i hunde - de fleste af dem er dog amatører - ikke dermed sagt at de ikke er gode, for det er de, men mere for at sige, at de nok sjældent er interesseret i at betale for at fotografere en hund (det fungerer normalt omvendt ) Som alternativ ved jeg, at der bl.a. på facebook er nogle pænt store fotografgrupper, så der kan du jo evt. også prøve at smide en forespørgsel?
Må man i øvigt spørge, hvilken race der er tale om (bare af ren og skær nysgerrighed)?