Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opbygning af skovpladsen.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg har i snart et år arbejdet on off på en ide om at skabe et site hvorpå det er muligt at finde shelters, telt pladser og andre faciliteter som er offenligt tilgængelige i naturen. Naturstyrelsen har allerede udinaturen.dk, siden er rodet at finde rundt i, indeholder kun naturstyrelsens faciliterer, samtidig med at siden ikke virker særlig opdateret.
Min idé er at skabe en hjemmeside hvor det er brugerne selv som tilføjer faciliteterne, for at disse ikke bliver på siden, hvis de bliver fysisk fjernet, indbygges der en funktion som gør at brugeren, som registerede stedet, får tilsendt en email hvori han/hun skal bekræftige at faciliteten stadig findes. Når en ny facilitet bliver registeret får ejeren af stedet også tilsendt en mail omkring oprettelsen, hvori ejeren kan godkende eller afvise at stedet optræder på skovpladsen.dk. Det skal på sitet være let at finde steder, og downloade dem til en GPS, så lokationerne kan tages med ud i naturen. Samtidig skal det også være let at registere en ny facilitet.
Jeg har desværre ikke de store evner til at kode hjemmesiden. Jeg har det sidste år prøvet at bygge sitet op i joomla, hvilket enlig er gået okay, desværre rækker mine evner til at kode ikke til at få gjort siden færdig. Derfor håber jeg at der herinde er nogle som også kan se funktionaliteten i et sådan site, og er vilige til at hjælpe med at få opbygget siden. Det bliver ikke et betalt job, men et job som du kun skal vælge hvis du brænder for at være med til at lancere skovpladsen.dk

Jeg selv er 17 år og skal om kort tid starte i 2.g på HTX Randers, hvor jeg er på linjen kommunikation/IT, design. Som tidligere skrevet rækker mine kode evner ikke langt, til gengæld har jeg en idé om hvordan siden kan se ud.

Med venlig hilsen Nicolai Graahede

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

har du et link til det du har lavet ... ikke fordi jeg har noget forstand på at kode overhovedet, men fordi jeg syntes din ide virker god og kunne evt. se et fremtidigt link samarbejde i din side

Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en en fejl at jeg glemte det. Siden jeg har fået opbygget kan findes på skovpladsen.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Graahede:

Hvis du får den op og køre og så selvfølgelig får en masse input fra "mit" område - region Sjælland så vil jeg gerne linke til dig.

Du skal nok lige få styr på din "kontaktside" - den er helt nede :-/

vh

Peter

Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er den oppe at køre igen. Havde ikke været opmærksom på at få opdateret udvidelsen, efter jeg opdaterede fra 1.7 til 2.5

Det er rigtig fedt at høre at du kan bruge siden, når den har fået input :)

Fra Valby
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Supportmand.dk Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er en rigtig god ide, da naturstyrelsen ikke har en ret god side.

Jeg synes du skal tage fat i vores danske spejderkorps og høre om de ville hjælpe eller bare have en finger med i spillet. Her tænker jeg på DDS, KFUM/KFUK og FDF/FPF.

De kan nok bidrage med opdateringer når det først køre, de er trods alt meget ude i naturen.

Supportmand.dk - IT Konsulent - IT Rådgiver - Systemadministrator

Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Jeg er selv FDFer, og ved herfra at der er en rimelig stor efterspørgeles efter et site, som det jeg vil skabe.

Det er helt sikkert at FDF, KFUM, DDS osv. er et rigtig godt udgangspunkt for at få input på siden, og jeg vil helt sikkert også sørge for at have dem med så snart siden er oppe at køre, så de bliver opmærksomme på siden.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)