Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgsark søges

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det kaldes salgsark. Skal netop igang med mit salg og vil ikke investere i et helt CRM system, endnu. 

Har set andre nystartede som bare laver et ark i word eller excel. 

En oversigt over kunder der er kontaktet, aftaler, kontaktoplysninger m.m. 

Hvis du har lyst til at dele dit ark, ligger inde med et godt et, eller kender et sted på nettet, hvor et sådan kunne hentes ned, er jeg meget interesseret. 

Venligst

Camilla

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:45

Hej Camilla,

Jeg har noget konsulent arbejde for mine kunder der også indbære kontakt med deres kunder det har jeg styr på i et simpelt regneark - du er da velkommen til at få en kopi men det er enkelt nok slev at udvikle.

Send mig en mail hvis du vil høre mere  have en kopi!  Wink

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 13. Dec 11
Skrevet kl. 11:48

Tusind tak, det vil jeg rigtig gerne

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Oct 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Clickmate ApS Skrevet kl. 11:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Camilla

Jeg har ikke noget salgsark til dig, MEN vi kan tilbyde dig at bruge CRM systemet Clickmate, som har en iværksætter version som er gratis at bruger. 

Prøv at tage et kik på vores hjemeside Clickmate CRM, hvor der også er nogle demovideo'er som viser hvordan du kan komme igang med at bruge Clickmate

Håber du kan få glæde at CRM systemet

Brugervenligt CRM system på dansk. Tjek det ud, Clickmate CRM, et online SalgsSystem

Tilmeldt 13. Dec 11
Skrevet kl. 11:58

Hej Jakob

Tak for dit svar. 

Det lyder da som en god ide, men bliver denne vision du tilbyder, ved med at være gratis for mig, eller er det kun et system jeg kan bruge en måned eller sådan?

Camilla

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Oct 11
Fra  Clickmate ApS Skrevet kl. 12:07

Hej Camilla

Der er IKKE en prøverversion.

Den gratis version forbliver at være gratis, der er som altid nogle forbehold.

- Du kan max være 2 bruger på CRM systemet

- Der kan max oprettes 100 aktive kontakter

Kan du holde dig inden for ovenstående rammer, forbliver det at være et gratis system.

Når din virksomhed vokser kan du altid opgradere til en større version til 149kr/md eller 499kr/md og du binder dig kun for en måned af gangen.

Du kan se lidt om priser for Clickmate CRM på denne side

/Jakob

Brugervenligt CRM system på dansk. Tjek det ud, Clickmate CRM, et online SalgsSystem

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 12:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Camilla,

Iværkideer:
Tusind tak, det vil jeg rigtig gerne

Send mig en mail så får du regnearket og vi kan lige tale om brugen deraf enten på tlf. eller messenger/skype på en video konference hvis du har web-Cam? Wink

mvh john sommer

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 12:55

Hej Jacob,

Jakob Kvist:
Prøv at tage et kik på vores hjemeside Clickmate CRM

Det ser spændende ud dit program er det Access database program du har udviklet dette i?

Selv anvender jeg et regneark med links felter til dokumenter der så opbevares i et bagved liggende mappesystem. Der oprettes en mappe for hver kunde og deri opbevares kopi af alt der er udsendt til denne kunde. Regnearket har så den funktion at være brugerfladen til de mange kunders mapper og deri arkiverede dokumenter.

Det virker ganske godt og let at genfinde dokumenter og tidligere indgåede aftaler samt vigtige kunde data. Blot skal man selv huske at lægge kopi af alt sendt til kunden samt at oprette et link dertil fra regnearket!

Men det sker alt sammen som en operation der går forud for opringningen forberedelsen før opringning - samt opfølgning efter samtalen og det er her uanset system mange taber de vigtige data - Når dette ikke udføres og der - MANGLER DATA DISIPLIN - er det intet vær uanset hvad man så bruger af systemer!

mvh john sommer

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Oct 11
Fra  Clickmate ApS Skrevet kl. 09:45

Hej John

Spændende at læse hvordan du har løst opgaven

Clickmate CRM er en online løsning, hvor alle funktioner er i skyen. Det betyder at man skal ikke selv holde styr på hvor man gemme dokumenter og lign., det klare Clickmate for dig.

Vi har programmeret Clickmate CRM ved hjælp af Googles værktøj GWT, og alle server tjenester er programmeret i JAVA. Systemet er hostet hos Amazon, så står for drift, backup og sikkerhed for os.

Vi mener selv vi har udviklet et godt og robust system som er klar til at tage imod mange iværksættere, til en billig penge (fra gratis:-))

/Jakob

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 16:22

Hej Jakob,

Tak for svar - må se nærmere derpå ved lejlighed! 

mvh john sommer

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)