Jeg er lidt nysgerrig for, at finde ud af, hvordan man kan få sig en affiliate aftale til et produkt, der endnu ikke indgår i et affiliate program?
Lad os nu sige, at firmaet er interesseret i en aftale. Så kan jeg forestille mig, at firmaet med produktet, skal have en specifik kode på fx min side, hvor de så kan tracke at jeg har sendt trafikken i deres retning. Men, hvis dette er rigtigt, hvilket stykke kode skal man så have fat i?
Den letteste er nok at ringe og tage en snak med et affiliate bureau, om deres sælgere gider lave en deal med dem.. så skal du ikke udvikle system og begynde at sende fakturas mv.
Hvis du ikke har nogen form for kendskab til hjemmesideudvikling, synes jeg, at du skal følge Mortens råd. Ellers, hvis du har kendskab til PHP, synes jeg du skal søge på Google, efter "PHPLink Tracking" eller lignende søgeord.
Ellers send mig en privatbesked. Jeg er dygtig hvad lige angår programmering/hjemmesideudvikling, og jeg er altid åben for at hjælpe eller evt. udføre et lille stykke arbejde for dig! Send mig en privatbesked - så kan du også se nogle referencer.