Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen flere penge til website?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er sådan at jeg kunne godt tænke mig at tjen flere penge på nette, lige nu og her bruger jeg kun http://euroads.dk/dk/ men kun godt tænke mig tjen flere penge , så vil høre om i kendt nogle side hvor man kun få flere penge eller ligne?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 17:32

Jeg tror nu du har god mulighed for at tjene penge hos EuroAds, men du kan selvfølgelig tilmelde dig andre partnernetværk, som fx Partner Ads, Adpepper, IQMedier og mange flere.

En anden måde at tjene penge hos de forskellige affiliate netværk er ved at kreere sider med relevant, godt og velskrevet indhold, som folk gider at læse og benytte sig af. Der er adskillige e-bøger på markedet omkring det. 

Tag et kig på Antphilosophy, der er mange gode fifs og tricks. Og du kan desuden downloade en glimrende e-bog der.

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 17:36

Affiliate satsen er jo også i forvejen relativ lav og det kan måske være svært at få en unik aftale i land med virksomhederne.

Nu kan jeg ikke se dine hjemmesider, men der er rigtig mange parametre som kan ændre din tal. Har du f.eks. ikke helt styr på konvertering og call2action kan det give dig et langt større afkast forholdsvis nemt.

Det ville være fint hvis jeg kunne se nogle af dine sider og evt. komme med lidt konstruktiv kritik.

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:45

Jeg bruger selv Euroads og Partnerads, og det fungerer perfekt sammen. De har nogle vidt forskellige målgrupper, og derfor er det godt at have en konto hos hver af dem. Derudover så ved jeg at der også er meget store webshops som har en annoncer hos TradeDoubler. Det er ikke noget jeg selv bruger, så jeg kan ikke udtale mig om dem - men jeg har kun hørt positivt om dem.

Google Adsense har du vel på dine sider? Adsense passer godt nok ikke til alle sider, men alligevel skal du overveje det. Hvis du optimerer dine sider ordentligt så du får en god CPC, så er adsense fantastisk.

Antphilosophy.dk er en fantastisk hjemmeside, og der er mange tips og tricks i form af artikler, og pocasts. Der er helt sikkert noget du kan bruge derinde.

Held & Lykke med det.

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 22:37
Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 11:07

Hej, Jesper.

Jeg har selv tidligere brugt meget tid på at sætte mig ind i affiliate marketing, og vil derfor anbefale dig de — efter min mening — bedste websites, som du kan bruge til at tjene lidt penge på dit website.

Google AdSense - Jeg kan godt lide at bruge Google AdSense blandt mine blogindlæg o.lign.
EuroAds - Et rigtig fint affiliate marketing-netværk, som jeg også selv brugte.
TradeDoubler - "TradeDoubler were one of the first affiliate marketing networks and we have never stopped innovating since."
IQMedier - Endnu et affiliate marketing-netværk, som jeg har haft meget glæde af.

Jeg håber, du kunne bruge mit korte indlæg, og held og lykke med hjemmesiden.

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 11:11
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tjek onlineindkomst.dk.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 10:39

Okay & tak for alle svar, jeg har overvejr Google AdSense men jeg kan ikke rigtigt finde ud af sæt det op er der en video eller ligne hvor man viser det?

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 08:38

Har du nogle links til hvor jeg har muligehed for at Download noget som jeg kan læse eller ligne ;)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)