ha ha klovn da! typisk... du spillede klog og fik at vide at du var dum... og så starter saksen op... men det er nok os derfor du aldrig er blevet til noget...!
Helt ærligt, hvad sker der dog for dig. Amino burde give dig en pause, din optræden ernheltnude af normalitet. Der ermange der har prøvet at hjælpe. Hvis ikke det er bogføring af momsen, og dermed fratræk eller ikke, så er det svært, men tal dog som mellem voksne
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Steffen : det er et tysk firma.... så derfor er jeg også selv 99% sikker på at der er moms i deres priser
Moms er nu ikke sværere end som sådan. Momsloven i alle EU-lande bygger på samme EU-cirkulære.
Når den tyske virksomhed er registreret er der to muligheder når det gælder salg af brugte vare til private. Firmaet kan enten bruge reglerne om "brugtmoms" eller også kan du regne med at beløbet er indklusiv moms. Hvis reglerne omkring brugtmoms er anvendt bør det så i annoncen. Hvis der ikke står noget om brugtmoms - så forvent at beløbet er enkl. moms.
Helt ærligt, hvad sker der dog for dig. Amino burde give dig en pause, din optræden ernheltnude af normalitet. Der ermange der har prøvet at hjælpe. Hvis ikke det er bogføring af momsen, og dermed fratræk eller ikke, så er det svært, men tal dog som mellem voksne
tja det er som man ser på det... jeg synes det er mere umotiverende at spørge om en rundetårnet er rundt og så få svar på hvorfor world trade center var firkantet...!
lig mærke til at jeg IKKE har været efter jer der misforstod mig eller bare gav mig de forkerte svar... jeg blev først sur på 4youcan2 eller hvad han hedder dan han brokker sig over at jeg ikke siger tak for den ubrugelige "hjælp" jeg har fået...!
Når den tyske virksomhed er registreret er der to muligheder når det gælder salg af brugte vare til private. Firmaet kan enten bruge reglerne om "brugtmoms" eller også kan du regne med at beløbet er indklusiv moms. Hvis reglerne omkring brugtmoms er anvendt bør det så i annoncen. Hvis der ikke står noget om brugtmoms - så forvent at beløbet er enkl. moms.
se det var et svar jeg kunne bruge til noget! TAK!:)
se det var et svar jeg kunne bruge til noget! TAK!:)
Hvilket så er det samme svar, som jeg skriver på side 1 i denne debat...