Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google salgssporing

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en Adwords-kampagne og overvejer i den forbindelse at tilmelde mig salgssporing. Jeg kan dog forstå, at der vil komme et lille icon frem, hvoraf det fremgår, at man er blevet sporet vha en cookie...

Er det noget der kan skræmme kunderne, som måske vil tænke virus, spyware eller lignende??

Erfaringer modtages med glæde...

Mvh

Henrik

Fra Lystrup
Tilmeldt 15. Jun 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:14
Jeg tror personligt ikke at salgssporingen skræmmer nogen, i hvert fald ikke dem som bruger nettet jævnligt - det er ved at være så almindeligt brugt at man ikke kan komme uden om det, at der lægges cookies på maskinen.

Modsat vil jeg sige at salgssporingen er så vigtig, at den skal på, uanset om nogle få kunder kunne blive nervøse. Det vil hjælpe dig til at finde præcist ud af hvilke ting der virker, og ikke virker, og du kan finde frem til hvilke ord og termer der konverterer.

Du burde vinde meget mere end den lille usikkerhed der er ved at besøgende bliver bange for at få lagt cookies på maskinerne.

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 22:43
Desuden vises det også først EFTER købet er lavet, da der er der du indsætter scriptet og det vises kun for personer der er kommet ind med AdWords. Så hvis de bliver nervøse så har de allerede købt og så enten ringer eller skriver de nok til dig.

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)