Hej. Jeg er netop blevet uddannet som markedsføringsøkonom, og skal i slutningen af august læse bachelor i international markedsføring og handel. På mit sidste semester, var jeg i praktik i Cykelbanditten, hvilket var en meget lærerig proces, her fik jeg en god forståelse for markedet samt de forskellige procedure der er i en virksomhed. Jeg har derfor tænkt, at jeg igennem frivilligt arbejde, vil søge at få mere erfaring så jeg er bedre rustet til erhvervslivet, når jeg på et tidspunkt er færdig med min uddannelse. Det er specielt e-handel, de sociale medier samt SEO og Adwords, jeg ønsker at få gode færdigheder i. Så står du og mangler en ekstra hånd i din virksomhed, med henblik på nogen af de ovenstående emner, og er beliggende i Storkøbenhavn, så skriv til mig, eller giv mig et kald på 28428361. M.V.H Christian Fobian |
Hej Christian,
Hvis du er interesseret i at udvikle dine kompetencer i praksis, så kan det være denne forening, som jeg er i gang med at starte er noget for dig. http://www.frivilligjob.jobbank.dk/job/index.asp?act=vis%7C11396
Du kan kontakte mig på mail, hvis du er interesseret, og samtaler finder sted i september.
Mvh.
Anne Damgaard