Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feadback på min nye hjemmeside!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Fra  Dansk Låseservice ApS Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København S.
Tilmeldt 23. Mar 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:57

den er ik færdig buddy :) - jeg synes du skal prøve at skrive web 2.0 design templates og kigge lidt på det, eventuelt slå vejen forbi patterntap.com som kan give dig nogle gode ideer med hensyn til design :)

1) synes at det 'content' som skifter når du skifter side er for markant lille og ubemærket.

2) synes billederne virker for 'fængende' og lige-på-og-hårdt - lidt for meget kapow effekt

3) samarbejdspartnerne kan du tyre ned i bunden af sitet istedet for sit eget site, - og udtone dem lidt (ved mousehover) giv dem color, kunne f.eks. starte med at være sort/hvidt . 

3.5) eventuelt beskriv noget om samarbejdspartnerne, hvad de gør for virksomheden osv.. hmm..

4) header er god, footeren er god, left side content menuen er god, men igen, billederne går mig lidt i øjnene :)

Thumbs up - klø på m8 :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:12

lige nu har du 4 ens sider med ens tekst så det bliver rimelige svært at indekseres i google pege en af sider du har i tråden mod den anden siden og siden svare med  www og uden så hver siden vises igen en gang mere

skriften på siden nærmeste ulæselige tætskrevet og med en bøjet skrift type få en læselige tekst på siden og husk mellemrum i teksten

cvr nummer i fodnoten på siden

der er ikke social medier på få gerne facebook på siden og google plus er på vej frem ad så god ide også med det.

husk titler og tags på billederne derved en chance de findes i en google søgning

ens titler hele siden igennem næsten lav dem unikke og udnyt gerne der vises op til 70 tegn nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København Ø
Tilmeldt 6. Dec 09
Indlæg ialt: 33
Fra  Reklamebureau Convert TilDanmark.dk Skrevet kl. 15:39

Hej Skovkjaer,

Uden at have læst hvad de andre skriver kommer jeg lige med et par hurtige til dig:

1) Få kontakt oplysninger (firmanavn, adresse, telefon, email evt. cvr nummer) ned i bunden på din hjemmeside

2) Få skrifttypen på brødteksterne på alle sider en anelse mere op, det er for småt

3) Skriv en personlige historie om dit firma (hvem er du, hvorfor startede du) - Storytelling sælger!

4) Få et mere enkelt og stilrent topbanner, det giver et mere professionelt udtryk af din virksomhed og får sådan én som mig til at føle mig mere tryg at handle hos dig.

5) Leverer du kun produkter eller leverer du også service? Jeg får en hurtig fornemmelse af at det kun er produkter eller totalløsninger du sælger. Hvis det er det super, hvis ikke så gør noget ud af at vise hvilke services du tilbyder - hvis du spørg mig.

6) Fjern seneste indlæg, virker uprofessionelt for mig hvis der ikke er nogen nyheder men næsten tomme sider.

Det var lige det i første omgang, ellers fedt at du har billede af dig selv under kontakt! Thumbs up!

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 15:55

Ved ikke om det bare er min browser eller generelt... Men når jeg skifter mellem "ruko" og alarm løsninger" i venstremenu, så forrykker hele siden sig ½ cm eller såen på skærmen.

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)