Umiddelbart ville det letteste være at gå ind i din temaeditor og finde comments.php
Derefter tryk Ctrl + F og søg efter 'Leave', 'reply' eller nogle af de andre ord. Find stykket der omhandler dette, og lige kig det igennem. Når du finder det, kan man sagtens finde fornuft i koden og fjerne det bette stykke :)
Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk
Derefter tryk Ctrl + F og søg efter 'Leave', 'reply' eller nogle af de andre ord. Find stykket der omhandler dette, og lige kig det igennem. Når du finder det, kan man sagtens finde fornuft i koden og fjerne det bette stykke :)
Tak for det Marcus :) jeg prøvede men nu forsvandt kun "Leave a reply" og comment boksen er der stadig..
Hvis du vil fjerne muligheden for at kommentere, så kan du lukke helt for kommentarer under "Indstillinger > Diskussion" og individuelle indlæg under "Diskussion" når du skriver/redigerer et indlæg.
Hvis du vil fjerne muligheden for at kommentere, så kan du lukke helt for kommentarer under "Indstillinger > Diskussion" og individuelle indlæg under "Diskussion" når du skriver/redigerer et indlæg.
Jeg havde fjernet alle flueben i denne sektion.. Det plejer at virke, men det gjorde det ikke, så skrev jeg herinde bagefter..
Er det ikke korrekt at alle flueben skal væk især ved " Allow people to post comments on new articles"?