Hej Foks,
Jeg har nu startet en webshop, salget er ikke som forventet, jeg har kørt lidt google adwrods og facebook men det har stadig ikke rigtig kommet igang. Jeg har mange besøgende hver dag men de konverter bare ikke til salg som forventet. Nu kan jeg ikke lad være med at tænk på om det har noget med selve webshops design, bruger venligheden og gøre for jeg synes selv at jeg er meget pris orienteret. Men nu kunne jeg godt tænk mig, høre jeres mening omkring min side for at kunne boost slaget alle er velkommen med deres feedback. :-) siden hedder www.elgiga.dk
/Siyat |
Hej Siyat.
Jeg kan faktisk godt lide dit design. Dog kunne du måske godt vælge at bruge nogle andre farver til knapperne, så de skiller sig mere ud og allesammen ikke ligner hinanden.
Det er et rigtig svært marked, du har bevæget dig ud i og tror det er vigtigt man har et SUPER bredt udvalg af de forskellige ting. Når folk leder efter et nyt kamera og ikke ved hvad de vil have, så er chancen lille for de vælger et af dine 4, hvis elgiganten har 200 forskellige .. Hvis du kan følge mig?
Tror bare du skal klø på, få udvidet dit udvalg, så der er meget mere at vælge mellem.
Håber det lykkedes for dig.
/Martin