Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger et stærkt team inde for

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

businesman
sekretær
revisor/regnskabchef

i behøves ikke være uddannet men skal kunne jeres kram og det er helt sikkert da det ikke skal gå konkurs på den første måned

men der er en krav alle skal komme fra kbh da jeg selv er derfra og vi kommer til at arbejde tæt sammen

det jeg gerne vil skabe er ikke små ting det tager tid men der vil også være penge i det i sidste ende det drejer sig om

et projekt/koncept som der ikke bare tager en måned tid men meget længere tid men er der styr på tigne og folk kan deres ting kan det måske gøres meget hurtigere en jeg selv forventer måske
men lige nu er der intet vil gerne kunne se om det kan lade sig gøre at starte op helt fra bunden af der er intet ingen økonomi intet firma som sagt intet men kan vi finde ud af og snakke sammen skal det nok gå det hele men har ingen forventninger på om det tager 1 år eller 5 år som sagt det tager den tid det tager men det vil self tage lidt tid uanset hvad
så derfor det jeg søger skal kunne deres kram alder og køn er lige meget så længe de ved hvad de laver tror godt det kan lade sig gøre at starte noget op uden 1 krone men hvs det rigtige tema dukker op så kan man altid søger penge et sted fra som nok vil være en god ide medmindre i er frisk på at starte fra 0 kr

har masser af ideer til opstart af et eller andet projekt så det kommer an på hvad i vil være med til men skal virksomheden starte fra 0 kr ville det være en god ide at starte med en hjemmeside og den skal der bare arbejdes på jeg har en blog lige nu men ingen økonomi til den men kan godt lidt selv inden for hjemmeside men ikke meget som sagt skal der nok komme økonomi i det og det kan komme meget hurtigt hvis det skulle være hvis jeg får det rigtige team som er frisk på at knokle på er selv typen der arbejder 12 om dagen hvis det er nødvendigt for at få det op at stå en hjemmeside er bare starten på det nu og her hvis der skal komme en lille økonomi ud af det og det tager ikke 1 dag for at skaffe penge vil jeg tro men kan ske at det vil tage længere tid men vil sætte en god pris på det så der kommer lidt ind men sikkert ikke meget i starten men de penge der kommer ind vil selvf investeres så der kun kommer lidt mere ud af det men hvis i har nogle forslag til noget bedre er i også villige til at komme med noget så kan vi se på det men vi kan også søge investore til at starte op med også betale tilbage hen af vejen så investoren ikke får nogle procenter ejerskab i virksomheden da det ville være dumt syndes jeg da der ville være penge i det i sidste enden rigtig mange penge i det det er ikke små ting jeg vil starte vil ikke skrive meget mere da jeg kan blive ved og ved så ser frem til at høre fra en af jer skriv en privat besked eller send en

skulle mene jeg er typen der har masser at byde på måske ikke lige skrivning :)

mail businessmann@hotmail.dk

hvis der er spørgsmål er i også velkommen til det og høre om hvem jeg er og hvad jeg kan :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)