Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tid til en ny begyndelse?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

*Vil du have lavet et ryk i omsætningen?

*Vil du have kontaktet nye spændende kundeemner?

Mit sommertilbud udløb her i uge 30, men mit koncept kan du stadig benytte. Prisen er blot normal nu. 

Jeg er rutineret kanvassælger/ telemarketingmand og arbejder ud fra et gennemprøvet, succesfuldt koncept, som handler kort om at kontakte et antal emner, og præsentere dit produkt, booke et møde, m.m.

Det er min erfaring at længervarende samarbejde er det optimale for din forretning.

3-6 mdr vil skabe den forandring, som du ønsker. Her er der tid til at arbejde med at bygge videre på relationen til emner, der har vist lidt interesse, og salgsarbejde kræver ( som så meget andet arbejde i en virksomhed) noget tid for virkelig at give store resultater.

Men jeg leverer også løsninger af kortere varighed. Og det vil sprede budskabet omkring din ydelser/produkt blandt andet.

Du betaler for antal opkald hos mig, som bliver den eksterne sælger. 

Men det er ikke blot opkald. Jeg giver mit bidrag ift at udpege målgruppen, ideer til strategien, og giver dig løbende briefing på arbejdet over tlf og mail.

Så jeg går skridtet videre end mange andre telemarketingbureauer- og det er mine kunder glade for.

Interesseret i at høre mere? Få sendt koncept m.m. på mail, uforpligtende.

skriv til fmpost@privat.dk

vh Flemming

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)