Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på mit nyåbnede website

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Jeg har fornylig åbnet www.idaising.com , som jeg godt kunne bruge lidt feedback på, som ikke er fra venner, kollegaer mm.

Mange tak på forhånd!

Mvh Ida. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Budskab Skrevet kl. 08:45

har kun lige hurtigt set siden .. det er et super lækkert design .. skal nok lige se om jeg ikke kan finde tid senere til at gå lidt mere i dybden...

har du brugt tid på søgemaskineoptimering... 

er alt secondhand?

Fra KBH Ø
Tilmeldt 31. Jul 12
Indlæg ialt: 3
Fra  OceanData Skrevet kl. 08:58

Hej Ida,

Så din webshop igennem hurtigt, lækkert design!

Har du ikke installeret Google Analytics eller lignende på din side? Så du kan se hvad folk søger på i fx Google for at lande på din webshop, det kan virkelig være en stor hjælp med den information. Grunden til jeg spørger, er at jeg har et program installeret i min browser, der viser alle sådanne programmer på hjemmesider, men der dukkede intet op på din.

Mvh

Morten

Tilmeldt 12. Jan 12
Skrevet kl. 09:12

Hej Mark.

Mange tak for hjælpen og kigget!

Nej alt er ikke secondhand - pusletaskerne er mit primær produkt, som jeg har sat i produktion, da de  er af en helt anden type end hvad der ellers er på markedet i dag - resten er komplimentærvarer - Anne Bundgaard kunst i plakat ogpostkort og så børnetøjet, som primært er secondhand, men en del også nyt, men hjemmstrikket mm. som jeg har i kommission fra andre.

Jeg har opencart website og der kan jeg gå ind under hvert produkt, kategori mm og skrive SEO under hver - det har jeg gjort. Og så har det firma, som har lavet sitet gjort den så "ren"som mulig ift at få google til at opfamge den.

Jeg selv ved desværre meget lidt om hvordan man gratis søgemaskineoptimere ( har ikke budget til mere, før der kommer lidt salg pt desværre)

Vh Ida.

Tilmeldt 12. Jan 12
Skrevet kl. 09:16

Hej Morten.

Mange tak for din feedback!

Jeg kan i mit program (opencart) se hvilke produkter folk har været inde og se på, siden jeg sidst loggede mig ind - hvilket fungere super godt og som jeg bruger meget - nej - korrekt - har ikke installeret Google Analytics .. men har lige læst lidt om det og det ser ud til at være grats, så det må jeg få installeret i en fart. Dem som hoster min side og som har sat den op, kan ydermere se, om folk hopper fra når de når til betaling eller lign.

Vh Ida og tak

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:21

da jeg begyndte læse produkt beskrivelser blev jeg meget forvirret der er både engelske og dansk på samme sider fodnoten står alt på engelske sats på et sprog på siden vis der skal 2 sprog på siden giver det langt bedre lave et dk flag og engelske flag til hver deres sprog del altså lave en hel shop på engelske og en hel på danske det vil give langt bedre end satse på 2 sprog på en side

social medier der savner jeg google plus på siden

da siden er danske så frem adresse info og cvr nummer det ville gøre siden langt mere troværdig lig det cvr nummer i fodnoten på siden og på kontakt siden

titlen til google bruges kun 1 ord fleste under sider husk google viser op til 70 tegn så udnyt det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Apr 12
Fra  Budskab Skrevet kl. 09:35

hvis du har mulighed for at ændre i site title, meta description og meta tags ville jeg starte der... pt er din forside title:  Ida Ising... Der kunne du jo udnytte at Google viser op til 70 tegn. Pt bruger du ni tegn. Et hurtigt forslag kunne jo være:

Ida Ising | Designer changing bags and second hand clothes

Så har du lidt flere af dine søgeord med... Det kan gøres meget mere grundigt, men generelt bør du få udfyldt de felter. Det koster lidt tid at lave unikke title tags  og meta descriptions for alle sider.. men det kan godt betale sig. Gå efter hvad dine kunder vil søge på.

Tjek hvordan Google ser din side ved at søge på følgende: site:idaising.com

Du kan evt. starte her: http://www.seomoz.org/learn-seo/title-tag

Og så er der jo Thomas Rosenstands SEO lex, som du i første omgang kan få i en light-version.

Og så er der et hav af tråde inde på Amino der handler om SEO. Her kan du helt sikkert også få fifs til hvordan du gratis optimerer din side.

Tilmeldt 12. Jan 12
Skrevet kl. 10:08

Hej Michael.

Mange tak for din feedback 

jeg har nu oprettet mig på Google+ og skal til at udforske det

jeg har skrevet en længere beskrivelse til google

er ved at få cvr mm nederst på siden

ift de 2 sprog så bliver der ikke ændret i det pt - er enig med dig i, at det ville fungere bedre med 2 flag og det bliver det med tid.

god dag - Ida. 

Tilmeldt 12. Jan 12
Skrevet kl. 10:22

Hej Mark.

Jeg har nu været inde og rette i meta tags, gået i gang med læsning og bogmærket SEO siderne du har henvist mig til, tjekket site:idaising.com mm og jeg er meget glad for alle de råd du er kommet med - tusind tak! 

Bedste hilsener

Ida.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Apr 12
Fra  Budskab Skrevet kl. 10:26

Super fedt. Glad for at du kunne bruge min hjælp :D

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)