Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At arbejde i Barcelona

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino :)

Jeg er en nyudklækket HHX student som er klar til at opleve den virkelige verden, før jeg engang igen vil genoptage studierne

På handelsgymnasiet havde jeg spansk, hvilket har givet mig interesse for Spanien, derfor ønsker jeg at få et arbejde i en spansk storby, hovedsagligt med fokus på Madrid og Barcelona :)

I den forbindelse vil jeg meget gerne finde et job, og vil høre herinde omkring mulighederne for dette i Spanien. Udover min HHX eksamen har jeg erfaring som tjener på et hotel, samt erfaring som bartender.. Jeg spørger specielt i forhold til den store arbejdsløshed om der er en efterspørgsel efter en dansker som mig, og er også betænksom ved at få et job som tjener, når jeg endnu ikke mestrer sproget flydende..

Jeg kunne derfor godt tænke mig at høre om nogle der har erfaring med at arbejde i Barcelona, jeg er også interesseret i om det kan anbefales at få et job i et callcenter og om det overhovedet er muligt at få et ordentligt job uden at kunne tale flydende spansk :)

mvh

Rasmus

Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 07:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er selvfølgelig ikke for at tage modet fra dig, men Spanien er i øjeblikket ramt af rigtig høj arbejdsløshed. De sagde vist 25% i nyhederne den anden dag, og op til 50% for unge under 26.
Hvis ikke du kommer med nogle specielle talenter/evner, så tror jeg det kan være rigtig svært for dig at tage et ufaglært job i Spanien.

Du skal dog have held og lykke med det! Kom ud og se verden - og husk de taler spansk andre steder end lige i Spanien! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Budskab Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja. I Spanien er konkurrencen nok temmeligt hård... har du overvejet sydamerika?