Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gartner søges til haveprojekt

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi skal have anlagt have, og tænkte der måske var en iværksætter her inde som kunne hjælpe os, vi har pt. Ingen have det er bare jord og småsten, så der er fri mulighed for at bruge fantasien, og få nogle gode billeder til videre reklame. Opgaven ligger i Midtjylland.
Så søger et godt tilbud fra dig som er gartner/ landskabsarkitekt
Tilmeldt 14. Nov 11
Skrevet kl. 14:08
Kan det passe at der ikke findes nogen gartner/landskabsarkitekt på amino, ville da helst hjælpe en iværksætter med lidt arbejde.
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 15:06

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men prøv evt. på Jobindex tænker jeg. Mon ikke du søger noget bredere derinde?

Held og lykke med det.

Tilmeldt 14. Nov 11
Skrevet kl. 17:22
Nu søger jeg en gartner, jeg søger ikke et job.
Fra Horsens
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 17:30

Hej Cecilie, jeg vil gerne kontakte en af mine samarbejdspartnere, og så skal han gerne give et tilbud på det :) .
Har du eventuelt et nummer, hvorpå du kan kontaktes, så kan du sende det til mig i en Privatbesked.

Lad os se, om vi ikke kan finde ud af noget.

De bedste hilsner
Jeppe.
Jeppehb006@gmail.com

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 01:06

Tilmeldt 15. Nov 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:04
Tilmeldt 15. Nov 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:14

tjek denne side ud, her får du en ansvarlig og effektiv gartner, han gør tingene ordentligt, så man ikke er skuffet når han er færdig. DU kan altid sige hvis du vil have lavet mere end der lige er aftalt, for han koncentrere sig om kunden til kunden  er tilfreds:-D 

Giv siden et kig, og eventuelt synes godt om så han kan få spredt sit budskab og så I kan se hans opgaver i billederne og være med i forskellige konkurencer:-D 

https://www.facebook.com/pages/Bos-Anl%C3%A6g-for-gr%C3%B8nt-milj%C3%B8/607715229242884?fref=ts

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)